Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 621 ggr
akittehmonster
0

(K) 2 Gerbiler nära varberg

Söker gerbiler av samma kön, gärna med bur eller tillbehör i närheten av varberg! Tipsa gärna!

The Animallovers!!!
0

Det finns flera uppfödare där som t. Ex Disyerto gerbiluppfödning… Fats jag tror att hon skulle lägga ner sin uppfödning om jag inte minns fel men hon har säkert några gerbiler till salu ändån.

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

akittehmonster
0

hur kommer jag åt henne?

Anne.K
1

#1 hon kommer inte lägga ner längre. Bara dra ner på det. :) #2 googla på Disyerto's så hittar du hennes hemsida samt kontaktuppgifter . Annat fall kanske hon ser den här tråden. :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Gerbilles
0

Har själv två supertrevliga gerbiler från Disyerto's så kan varmt rekommendera henne 🙂

Disyerto
0

#3 Ja det stämmer jag valde att bara dra ned på det :) Kan lätt bli lite för mycket när man studerar samtidigt.

TS: Är det du som har skickat mig ett mail från min hemsida?

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

ScarletMajesty
0

Hejsan! Jag har två stycken jättetrevliga gerbilhanar till salu, de är ca 10-11 veckor gamla, spralliga som bara småttingar kan vara och ska utforska allt hela tiden. De finns dock i Uppsala. (Fick sätta dem i en låda för att ens kunna få båda på bild samtidigt…)

ScarletMajesty
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
ScarletMajesty
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gullesnuttarna Malkolm( den svarta hanen) och Mandel (black pied collared )

akittehmonster
0

#5 tror ej jag mailat? 

#6 kan du fixa transport?

ScarletMajesty
0

#9 tyvärr inte men det finns djurtransport.ifokus.se. Vi kan ordna transport in till Uppsala med omnejd enbart

Disyerto
0

#9 Ahh…då var det någon annan. Jag har några par gerbiler till salu.
2 hanar
Ev. Dimension (colorpoint Agouti, född: 2014-03-17) & Nuces (Nutmeg, född: 2012-03-20)

2 honor
Ruby (Colorpoint Slate Patched, född: 2013-08-20) & Rocki'n Robbin (Burmese, född: 2014-05-21)

2 honor
Artemis (Black, född: 2014-03-14) & Alice (Colorpoint Agouti, född: 2014-10-22)

2 honor
Wahiba (Polar Fox, född: 2014-02-03) & Rosa Parks (Agouti pied collared, 2014-11-24) 
Hör gärna av dig :)

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida