Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 1458 ggr
ForeverEmma_
0

Spån från granngården

Ni som köper kutterspån från granngården vilket märke köper ni? Har aldrig varit/köpt där tidigare och vill ha så lite dammigt som möjligt

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

thea_thea
0

Finns bara ett märke vad jag vet. Eller det finns nog på smådjursavdelningen i småpaket, men jag antar att du menar en stor säck.

ForeverEmma_
0

ja, vill ju ha stora säckar. Har aldrig varit på granngården så vet inte vad det finns för spån och deras hemsida hittar man direkt inte den bästa infon

thea_thea
0

Näe deras hemsida är inte så bra.

Cochon
0

#0 Jag brukar köpa dessa, dock inte på granngården. ;-P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

ForeverEmma_
0

#4 Damma dem mycket?

Cochon
0

#5 Det tycker jag inte. =)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Anne.K
0

Jag kör annars på hampa från granngården. Dammar mycket mindre än kutterspån i mitt tycke.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

ForeverEmma_
0

#7 är inte det typ som Alspån? För när jag kollar på Google på bilder ser det lite ut som Alspån fast avlånga fliser

Anne.K
0

#8 nej det tycker jag inte. Hampan är mjuk att ta i tycker jag och flisorna är ganska små. Alspån är mycket grovare än hampaströ.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning