Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 674 ggr
97s.k
1

Söker nytt hem

Hej! Jag skriver detta för att kolla om det eventuellt finns någon vänlig själ som kan tänka sig ta emot min underbara gerbil Bumbi. Det är en hona av färgen Nutmeg på 6 månader med okänd stam. Inte för avel, bara sällskap. Bumbi är den mest fantastiska och personliga gerbil jag någonsin tagit hand om! Hon är väldigt nyfiken och snäll och har aldrig bitits eller varit aggressiv på något sätt. Hon är väldigt blyg och försiktig innan hon lärt känna dig men skulle aldrig göra något dumt. Hon brukar sitta på min axel och springa runt på sängen utan problem :) Hon har tyvärr fått leva ensam under en tid och därför vill jag att hon ska komma till ett hem med en annan gerbilkompis som hon kan bo med livet ut. Tycker det är så synd att hon ska behöva vara själv! Väldigt ledsen över att  leta nytt hem till henne och jag kommer sakna henne men jag har insett att detta är det bästa för henne. Jag bor i södra skåne, skriv gärna här nedan så hör jag av mig i pm /Sanna :)

97s.k
1

Vill inte ha några pengar för henne då hemmet är viktigast :)

97s.k
1

Finns det inte någon som kan ta emot min lilla tjej? :(

Ylvut
1

Hade gärna gjort det men har redan två tjejer och vet inte om det är så bra att sätta ihop tre gerbiler speciellt honor. Sen bor jag i Sthlm med som gör de svårare

97s.k
1

#3 Ja det går ju inte :/ tack ändå Ylvut :)

97s.k
0

putt

97s.k
0

försöker igen med att putta upp denna tråden

Disyerto
0

Du kanske skulle vilja skaffa en liten kompis till henne? Eller du kanske inte hade tänkt fortsätta med gerbiler efter Bumbi. I så fall kan jag tänka mig att ta emot henne för att sälja henne vidare med en ung hona.

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

97s.k
0

Jag är villig att överväga båda alternativen :) Bor du i närheten av Malmö?