Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 962 ggr
BjornKraft
2014-11-18 22:30
1

SE HIT

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sot & Tos söker nytt hem!

“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson

ForeverEmma_
2014-11-19 19:54
1

kan vara bra att skriva vart du finns i landet så att folk i närheten kan nappa

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

BjornKraft
2014-11-22 08:16
1

Såklart 😃 Sot & Tos finns i Näsåker/sollefteå/Västernorrland

“Om mänskligheten skulle försvinna så skulle världen pånyttfödas i det rika balanserade stadium som existerade tiotusen år sedan. Om insekterna skulle försvinna så skulle miljön störta samman i kaos.” -Edward O. Wilson

The Animallovers!!!
2014-11-22 11:49
1

Jag hoppas verkligen att du kan hitta ett bra hem åt dina väldigt fina gerbiler. Jag kan själv tyvärr ej ta hand om dem men jag hoppas verkligen att nån annan kan det där ute. Vrf kan du ej ha kvar dem?

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

BjornKraft
2014-11-23 09:52
1

Jag har 10 st. Svartis och vitis (två "hanar") fick två kullar ungar. Vi måste sälja dessa två. Och två till, sen behåller vi tre killar och tre tjejer.

The Animallovers!!!
2014-11-23 17:48
1

Jaha, det förstår jag blir jobbigt att ha så många!

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

BjornKraft
2014-12-10 14:48
0

Finns fortfarande… handtama och roliga :-)

Deras yngre syskon finns också nu, två tjejer.