R.I.P Bella The Gerbil 26/5 12 - 8/9 14
Världens snällaste gerbil NÅGONSIN har tyvärr lämnat oss. Hon fick en tumör på magen som vi opererade bort.. Veterinären trodde inte att den var elakartad, hon hade fel. Tumören spred sig till både lungor och livmodern. Hon var en stark liten tjej som vägrade ge upp! En dag gav jag henne mat, hon var jättepigg.. Senare den kvällen blev hon bara sämre & sämre. Jag tog ut henne och vi satt på min säng tillsammans, hon var pigg. Jag satte in henne i buren igen efter flera timmar, hon blev sämre. Det gick någon dag.. Hon var superdålig, jag fick bara för mig att jag skulle vända upp och ned på henne. Hon hade små bollar, fyllda med var! Vi åkte AKUT in till veterinären, igen. Nu var det allvar. Veterinären tog in henne på en gång, och konstaterade att hon inte skulle klara en till operation, hon var för dåligt skick. Men veterinären skyndade sig att lägga Bella i en kuvös och ge henne en massa olika sprutor m.m. Bella var pigg igen. Jag fick hem min lilla tjej, som fortfarande hade fyllda bollar där nere. Senare den kvällen blev lilla Bella kall igen. Jag värmde henne med små lurviga strumpor som jag lade henne i. Det hjälptes inte.. Kl. 01:23 tog hon sina sista andetag. Sedan var hon bara borta. Tack för att du orkat läsa allt detta!
Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥
"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"
vad tråkigt! R.I.P bella❤️
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
R.I.P Bella:(
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
På vilket sätt var hon snäll? Gjorde hon nåt speciellt?
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Nej, alltså hon var handtamast i hela världen när hon kom till mig. Hon var bara rent ut sagt snällast också. Men tuff som attan! Det var ju killar när jag köpte dem så egentligen heter Bella & Roze Edward & Jacob! Jag skulle sätta ihop dem med mina tidigare killar Alvin & Muffin men lilla Bella (som då bara var någon månad) satte upp tassen i facet på dem och bet tag i deras morrhår. :3 Hon var så cool! Men hon var verkligen den snällaste gerbilen jag någonsin mött!
Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥
"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"
Nä men lilla gumman. Nu kan hon vilja ut och njuta i gerbilhimlen
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
R.I.P Bella. ❤️