(Omplaceras) Nuces är ensam
Nuces har nu suttit själv sedan mitten utav juli och han behöver få komma till ett hem som kan ge honom en kompis eller två och som dessutom har den tiden som han behöver. Jag pendlar till skolan och har dessutom fått extrajobb så åker vid sex-sju på morgonen och kommer hem vid halv tio på kvällen minst tre dagar i veckan och jag känner då att jag inte har tiden som han behöver.
Han är i färgen nutmeg och är lite blyg av sig, men helt underbar att ha att göra med. Någon med lite engagemang och tålamod kommer säkert få fram den Nuces han än gång var!
Bästa vore att sätta honom tillsammans med en jämngammal/äldre hona eller med två bebishanar eftersom han är över 2 år gammal (född 7 juni 2012). Bilden är ifrån vintras, men han har inte förändrats något i utseendet.
Jag finns i Varberg och pendlar till och från Borås varje dag. Frågar jag även någon här hemma bör jag kunna ta med honom en liten bit utanför Varberg ifall det behövs.
Enklaste sättet att få tag på mig är att ringa 070-5268519 då jag inte längre är speciellt aktiv här.
Hoppas du hittar ett hem åt honom, jag kan tyvärr inte ta honom… Men hoppas nån annan eldsjäl därute kan det.
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Jag hoppar också att någon kan ta honom! Tycker så oerhört synd om honom och jag kan inte längre ha kvar honom :(
Nuces är nu omplacerad :)
Hoppas han får det bra på det nya stället och hamnar hos nån eller några som kan mycket om gerbiler:)
Han fick komma till en uppfödare som jag har i närheten så han är i goda händer :)
#5 Vad skönt att höra. :-)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Håller med #6:)