Gillar dom det inte?
Jag har bytt hus till dom. Från ett trähus till en glasburk. Först så bar dom in toapappret in i burken. Men nu så ser jag att dom har tagit ut det ingen., och dom verkar inte vara där så mycket. Dom låg och sov/halvsov bakom platån i hörnet. Gillar dom den inte eller måste dom vänja sig vid den?

det kanske blev för varmt? man kan ju aldrig bestämma själv vart gerbiler ska sova. :/

Nu vände vi på glasburken så att den ligger ner, dom har sovit i den hela natten :)

okej :)

Dom kanske tyckte att man såg in för mkt innan?

ja, eller typ att det kändes för instängt ;P
Glasburken har inte funkat för min ökisar då dom verkar vilja ha en mer isolerad miljö att sova i. Jag tycker absolut att det gamla traditionella trähuset funkar bäst!

Just nu ligger alla tre i burken, och Lakrits håller vakt :)
Det är så sött när dom ligger ihopmosade ^^
#1 nä, man kan inte bestämma över dem. Just nu ligger de och sover i en av mina finskor. :p

testade och lägga in en glasburk men dom vägrar ;P dom har grävt gångar under den ;/ så jag tog bort den. vaknade i morse av att den var borta. letade överallt (nästan) men hittade den HELT nergrävd, på andra sidan ;P fattar inte hur dom lyckas.

#9 haha, lät som att jag är senil : 'så jag tog bort den. vaknade i morse av att det var borta' :P