Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 498 ggr
Jonet
0

Gillar dom det inte?

Jag har bytt hus till dom. Från ett trähus till en glasburk. Först så bar dom in toapappret in i burken. Men nu så ser jag att dom har tagit ut det ingen., och dom verkar inte vara där så mycket. Dom låg och sov/halvsov bakom platån i hörnet. Gillar dom den inte eller måste dom vänja sig vid den?

emmsaaan
0

det kanske blev för varmt? man kan ju aldrig bestämma själv vart gerbiler ska sova. :/

frukost
0

Nu vände vi på glasburken så att den ligger ner, dom har sovit i den hela natten :)

emmsaaan
0

okej :)

frukost
0

Dom kanske tyckte att man såg in för mkt innan?

emmsaaan
0

ja, eller typ att det kändes för instängt ;P

PunkFisk
0

Glasburken har inte funkat för min ökisar då dom verkar vilja ha en mer isolerad miljö att sova i. Jag tycker absolut att det gamla traditionella trähuset funkar bäst!

frukost
0

Just nu ligger alla tre i burken, och Lakrits håller vakt :)

Det är så sött när dom ligger ihopmosade ^^

[ravvie]
0

#1 nä, man kan inte bestämma över dem. Just nu ligger de och sover i en av mina finskor. :p

emmsaaan
0

testade och lägga in en glasburk men dom vägrar ;P dom har grävt gångar under den ;/ så jag tog bort den. vaknade i morse av att den var borta. letade överallt (nästan) men hittade den HELT nergrävd, på andra sidan ;P fattar inte hur dom lyckas.

emmsaaan
0

#9 haha, lät som att jag är senil : 'så jag tog bort den. vaknade i morse av att det var borta' :P