Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 1356 ggr
loas27
1

Gerbil bortskänkes.

Någon som vill ha en gerbil? Sen jag fick fast jobb känner jag att jag inte lägger ner den tiden som han förtjänar. Finns i Grums. Bur/akvarium plus lite prylar kan få köpas med för 400kr. Viktigast är ett bra hem.

[Nikodemus]
0

Vart ligger grums?? är de hona el hane??

loas27
0

Ha! Bra iformation jag kom med, var rätt trött när jag skrev igår.

Grums ligger i Värmland, några mil utanför Karlstad.

Det är en svart hane som heter Skurt.

[Nikodemus]
0

okej ja de va lite för långt . Hur gammal e han?? går han i hop med en annan gerbil hane?? har du möjlighet att leverera till uppsala??

loas27
0

Han är lite drygt ett år tror jag. Han gick ihop med sin bror iaf, men man vet ju aldrig om han kommer funka med en annan. Nja, känner inte för att åka 60 mil tyvärr. Kolla på djurtransporter iFokus om någon ska åka mot Uppsala från Karlstadsområdet.

ossilian
0

Varför är du inte sugen på att köra 60 mil? :)) Tror nog det är bättre att sätta honom med en äldre hona alternativt bebishane. Har för mig att det var någon här inne som sökte sällskap till sin vuxna hona.

[Nikodemus]
0

Har inget körkort inte än . Då fungerar de nog inte tyvärr. . synd.

CupcakeGod
6

Gör dig själv en tjänst och sälj inga djur till Nikodemus.

[Nikodemus]
0

Dom får visst sälja till mig om dom vill de är ingen som bestämmer de..

djurflikkan
0

Varför ska man ej det?

Cochon
1

#9 för att hen är oseriös och bryr sig inte om sina djurs bästa.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cindy S
1

Nikodemus har orsakat bråk på kanin, hamster, dvärghamster.ifokus

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Denna kommentar har tagits bort.
ossilian
3

Ja, Nikodemus orsakar bråk och tjafs på forum, men ingen av oss har en aning om hur hen tar hand om sina djur. Faktiskt är det inte sällan så att den som har svårt att kommunicera med människor, har en väldigt fin känsla för djur. Kanske är det så för nikodemus.

Cindy S
2

#13 Det är inte den uppfattning jag fått av hen, men jag kan inte visa på enskilda inlägg där hen visar sin okunskap och ovilja att lyssna på andra. Jag vet bara att jag läst det.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Ylvut
1

När man sätter ihop en hona med två hanar trots att man vet att det inte är optimalt och vägrar att lyssna så tyder det inte på att djuren sköts på rätt sätt. Tyvärr men om de e så att nikodemus blivit tvungen att dela på hanarna och nu behöver en ny kompis till sin hane så är de fullt förståligt.

Denna kommentar har tagits bort.