OT: Har piercat mig!

Ja, det blev jättefint :) Har också haft piercing i näsan men det blev infekterat eller vad det heter ;P
Aj.. Snyggt..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Nice!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
jag vill också ha det! gjorde det ont?
Snyggt! :D
Hur tog man hålet? gjorde det ont? :P
De gjorde hålet med en nål (hur annars…?), jag fick ligga ner på en brits och blunda. Det blödde endel..
Gjorde ganska ont måste jag erkänna, men bara under max 10 sekunder, efter det försvann den där skarpa smärtan. Sen värkte det mest i näsan, och gjorde ont om man råkade röra piercingen.
Nu två dagar senare är det inte så farligt, bara lite ömt när man råkar fastna i piercingen så att smycket nästan dras ut, t.ex. när man torkar ansiktet på en handduk…

Jag tog mitt hål med såkallad "pistol". Man ska nog helst ta hos en seriös piercare med nål eller nåt. Först så gör dom rent näsan (jätteobehaligt, dom petar med en topz). Sen får man pistolen i näsan och så smäller det till. Jag kände verkligen INGENTING. Tyckte att öronen var myyycket värre :)
Nej, pistol är aldrig bra att ta med, men det kanske var längesen du gjorde det?
För 13 år sen gjorde jag hål i öronen med pistol, men fick massa problem med hålen.. Har inte använt smycken i öronen på 10 år nu, men har broskklumpar runt hålen, ibland kan man klämma ut var där.. Har hört att det kan bli så när man tar hål med pistol

jag tog för ungefär 2 år sen. har aldrig tagit med nåt annat än pistol. finns inga möjligheter till annat i min lillalilla stad… :/
Jag har piercing i ena ögonbrynet. Gjorde inte ont men fasen vad det blödde… 

Usch, jag har inte äns i öronen :S

[Och här skrev jag ett långt svar till #8 men som försvann när jag skulle skicka det pga av error. Så nu blev jag så arg & trött och orkar inte skriva om det så nu skriver jag detta istället. Okej, de va väl roligt!?]
// Emma, aka Althea
Men skriv kortfattat vad det var du tänkte skriva ;)
Ajaj, näsan som är så känslig!! ^^ Du passar i den! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ny dag & mer ork så nu kan jag skriva de =) Inte för att det va så viktigt egentligen..
Men när jag liten tog jag oxå med pistol (va typ 10 år sen) och min högra örsnibb kan va lite tetig bland.. Nu använder jag knappt örhängen längre & örsnibben känns som vanligt. Men ibland kan de bli lite infekterat & irriterad & kan klämma lite var ur de..
// Emma, aka Althea
#15 samma här >.< Störigt när det blir infekterat :/