Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: minneslunden
LĂ€st 600 ggr
Anpekli
1

Vila I Frid Legolas...

Idag gick min lilla bebis bort, och saknaden Ă€r obeskrivligt stor. 😭 Orsaken bakom hans död Ă€r nog en hjĂ€rnblödning/stroke, dĂ„ alla symptom stĂ€mde in. Han blev endast ett och ett halvt Ă„r gammal, och jag fick endast ha honom i över ett Ă„r.. Jag fick bara lĂ„na en Ă€ngel, och nu ville himlen ha tillbaka honom. đŸŒș Han blev riktigt dĂ„lig igĂ„r, men bestĂ€mde mig för att vĂ€nta till idag om förbĂ€ttring men tyvĂ€rr avled han. Han lĂ„g bredvid sin bror i sista stund, som i nulĂ€get Ă€r ensam.

Eftersom hans bror nu Ă€r ensam undrar jag om det finns nĂ„gon uppfödare runt omkring Östergötland/Södermanland; bor nĂ€ra Katrineholm och Norrköping, som har en kull nu som Ă€r cirka 6 veckor nu, max 8 veckor. Och sĂ„klart sĂ„ mĂ„ste det vara tvĂ„ hanar, fĂ€rgen spelar inte sĂ„ stor roll men vill helst inte ha en Nutmeg dĂ„ Legolas var det eller en Agouti dĂ„ den kommer pĂ„minna om Hercules nĂ€r det Ă€r hans tur. Det Ă€r bara vad jag sjĂ€lv önskar, men om det endast bara finns dem fĂ€rgerma sĂ„ mĂ„ste prioritera Hercules först, dĂ„ han inte ska vara ensam.

Vila I Frid Legolas
 đŸŒș❀

☻/ This is Bob. Copy and paste him
/▌ all over iFokus
/ \ so he can take over

[TooLoover]
0

Vila i frid Legolas! đŸŒș

Anpekli
0

#1 ❀

☻/ This is Bob. Copy and paste him