Hotad och trakasserad....
Hej. Jag har blivit hotad och trakasserad på FB för att jag försöker att sälja mina gerbiler till ett djur och barnfritt hem. Det är på grund av att mina gerbiler nafsar så att det blir hål i skinnet, och jag vill verkligen inte att det ska hända. Det är därför jag tränar dom så att dom blir mer handtamare än vad dom är nu. Men vissa verkar inte förstå det. Jag har fått så många hot och skit från folk för att dom inte förstår att jag ser till för gerbilernas bästa, och att jag inte ska få skit för att dom nafsar på folk så att dom biter hål på en. Jag har tänkt på det väldigt länge, och det är därför jag skrev som jag skrev på annonsen. Jag är så jävla besviken på att folk håller på att trakassera och hota mig för att jag försöker sälja mina gerbil tjejer. Dom förstår verkligen ingenting.
På vilket sätt trakasserar folk dig pga. annonsen?
Jag tycker det är bra att du väljer att sälja gerbilerna till ett barnfritt hem om det är så att de kan bitas, då är de ju inte lämpliga att hanteras av barn.
Sedan är det ju jätte bra att du jobbar med gerbilerna nu också innan ett nytt hem dyker upp, så jag förstår inte vad folk klagar på? Har iofs inte sett din annons på facebook så vet inte hur den annonsen ser ut.
Så ignorera de som inte har något vettigt att tillföra.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Dom trakasserar mig på ett sätt att dom skriver att jag är dum i huvudet att jag inte vill sälja mina gerbiler till personer som har barn och djur. Plus att det var en kille som hade skickat en bild till mig via PM på FB om att hans j***a hund hade en död gerbil (eller vad det var för ett djur) i munnen. Och så skrev han om att hans hund tar hand om gerbiler. F*n vad jag hatar sånna personer! Jag tar mitt ansvar att göra gerbilerna mer handtamare än vad dom är nu så att dom kommer till ett bra hem utan djur och barn. Jag vill inte att dom nafsar så att dom gör hål i skinnet, och så får jag skiten och att dom kanske avlivar dom på grund av det.
Märkliga människor det finns. Det är bara att ignorera dom så länge inget olagligt händer. Folk får ju acceptera annonsörens krav och passar det inte kan de väl lära sig att scrolla vidare utan dessa onödiga kommentarer. Jag hoppas du hittar det hem du önskar till dina fina tjejer. Och stå på dig! Det är bra att du har krav på ett framtida hem och är noga med vart de hamnar, det ska man vara! :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Det är ju dem det är fel på, inte dig. Att folk knte kan hantera ett nej är deras fel, och visar att de aldrig bordr ha varken djur eller barn.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -