Pojkarna i samlartagen.
Igår hände någonting märkligt :) men rätt lustigt som jag tänkte berätta om.
Vi har ju ett "förråd" i köket med Gerbilsaker i, ett skåp där vi förvarar mat,hö och annat.. Det var en fin ordning där i början. Men sedan började någon av dem att skrapa lite försynt på dörren, ett tecken på att dom vill att man ska öppna. (Dom är tokiga i att få upptäcka skåp nämligen).
Sagt och gjort. Skåpet blev sakta men säkert deras lekstuga och sakerna där i blev deras leksaker.
De har gnagt sönder påsar, inspekterat matförpackningar och annat. Igår såg vi helt plötsligt hur Tuffe, tre år, sprang med ett jätteark toapapper över vardagsrumsgolvet. Han hade hittat den bredvid köksbordet.
Den skulle IN i matförrådet! För där skulle han bygga ett bo i en gammal höpåse! :D Sagt och gjort. Jag rev små tussar papper på golvet, Tuffe samlade ihop dem och tryckte in dem i skåpet.
Då kommer Theo in i bilden. Han har fått leka i kastrullskåpet intill, och vad får vi se? Jo, han har slitit loss tidningspapper som varit underlag där inne, och dessutom har killen en stor blyertspenna i munnen! Det ska också in i boet.
Nu undrar vi om dom tänkt flytta hemifrån, för så här har dom aldrig gjort förr. Protesterna var höga när dom fick gå in i buren för kvällen kan jag lova.
Undrar om dom fortsätter samla bomaterial idag också? Theo försökte dra in kortspelskort dessutom, men då sa jag stopp. :P

haha nää vad gulligt :) försök ta några kort på dom när dom drar in saker där, skulle vara jätte gulligt :P
De har hittat en bättre bostad tydligen..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Hihi, gu vad gulligt det låter! =P

nämen vad sött ;-* :D

haha gud så gulliga dem verkar vara <3 

*skratt*
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Puutt ;)

Haha, så dom gillade inte den 'vanliga' buren lika mycket? ;-)