håll tummarna!
Min älskade Alvars är dålig. Inget annat än ålder så finns inget att göra. Men har hört att de kan va skruttiga för att sen bli piggare igen o hålla på så lite fram o tillbaka. Så det jag hoppas nu är att han ska bli pigg igen. Men det är verkligen oroande att han är så slö…
Så håll alla tummar o tassar för min lille Alvars att han blir pigg igen!

Håller tummarna så hårt jag kan för lilla Alvars <3 

håller båda tummarna så jag får kramp!
Krya på dig Alvars! 

håller också båda tumamrna :)

Håller också tummarna! Krya på dej lille pojken!
Håller tummen hårt för att han ska hänga med ett bra långt tag till.
Ingen förändring… Men å andra sidan är han ju inte sämre heller o det är ju positivt i varje fall. Min lille gubbe…

Ah, så tråkigt.. Hur gammal är han?
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Han är 2 år 7 månader. Bor med sin kullbror Aniolas som är lika pigg som alltid.
Håller alla tummar, tår och tassar som finns här hemma!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jo jag håller tummarna jag med … <3
Det har nog hjälpt med allt tum- o tasshållande för idag är han piggare!!! 
Hoppas det håller i sig bara!

Va bra!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Härligt att höra!

vad roligt <3 :]
Ja det var verkligen underbart att se honom piggare!!!
Han är inte som förr Alvars, men bättre än när jag började denna tråden. Men jag får inse att han är gammal. O det enda jag kan göra är att hålla extra koll på honom, se hur han verkar må. Hittills har han mest bara verkat trött. Men som sagt, lite mer aktiv har han varit, så vi får se hur det går med gammelgubben.

Hoppas på det bästa!
Han verkar inte bli piggare, men har inte blivit sämre heller. Han är slöare än vanligt, han har gått ner lite till i vikt. Men det går sakta, o han äter. Han är trött helt enkelt. En gammal gerbil…
Brorsan Aniolas är det lika full fart på som alltid!

okej, men man får ju lov att bli gammal. Inte mer än rätt. Mend et är skönt att han inte har blivit sämre i alla fall!
Ja, visst får man bli gammal. Det är bara så tråkigt… Men egentligen ska man ju vara glad när de blir gamla för det betyder ju att de haft ett långt liv.

Precis!
Häromdan trodde jag Alvars hade dött. Han reagerade inte ens när jag öppnade burluckan. Han låg i kartongen o när jag flyttade på den rörde han sig men han la sig att sova mesamma igen. Men på kvällen sen var han lika pigg o busig som vanligt.
Han verkar inte dålig på nåt sätt utan bara trött helt enkelt, men vissa dagar är han precis som förr. Han har redan hängt med längre än jag trodde o jag är glad för varje dag!
Håller tummarna!!

*hålla tummar & tår* Hoppas att det går bra med Alvars <3