Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 5101 ggr
Gerbilflicka
0

Söta bebisbilder

Igår fotade jag så söta bebisbilder att jag inte kan låta bli att visa upp dem. ^^ Ungarna är Raggsocka's första men ännu odöpta, två flickor och en pojke.

Gerbilflicka
0

Lillpojken

Gerbilflicka
0

Hild bär omkring på pojken. Även om det inte är allt för ovanligt att de gör det så tror jag aldrig att jag har lyckats fota någon vettig bild på det.

Gerbilflicka
0

Pojken vill inte ligga på rygg längre.

[ravvie]
0

Supersöta. <3

EmmaG
0

Men sicka pyttesmå söta! <3

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Nettan_L
0

Gud så söta små bebbar ;) Så fina dem äär när dem ligger på rygg, den med vitt på bröstet var så fin. Du tar fina kort ;0)

fridelfina
0

Åh, så söta de är!

Hade du inte fler kullar på väg i augusti? Eller har de inte kommit ännu? *har inte minne som en elefant, snarare tvärt om* Räcka ut tungan

Gerbilflicka
0

Jo, jag skulle få 2 kullar till i augusti… men gerbilerna verkar inte hålla med. :P

Den ena är förvisso riktigt tjock nu så hon föder väl inom några dagar, men den andra växter liksom på hela kroppen och inte bara magen. Hon har blivit helt enorm men det är inga tecken på att hon ska föda nu utan det verkar dra ut på tiden lite till. Inom en vecka borde ungarna komma nu, annars blir jag orolig. Har dock haft en hona som fick ungar 2 veckor efter det att hanen hade flyttat. De hade då suttit tillsammans i nästan 3 månader och fått en kull innan. Så visst kan det bli lite knas ibland!

tjiggit
0

Vilka söta! Då antar jag att det är siamese-kullen du väntar på då bla?…

Gerbilflicka
0

Ja, siamese-kullen är den som föds när som helst nu. :)

Asa-N
0

Vilka sötpluttar :o))

Här var det "Gympa" i buren igår mellan Kitty o Micro. De har levt tillsammans sedan de var ca 5 och 7 veckor och nu som först, vid 4,5 månaders ålder så börjar de "gympa".

Förhoppningsvis kommer här burmese och svarta bebbar inom några veckor :o)

tjiggit
0

#10, vad roligt! Hoppas de kommer snart då :)

Embla_
0

Guuuu så sööta :D:D Glad *smälter bort framför datorn* :D:D

Speedy
0

Naww.. såå söta ! :P

Clariiz
0

gud vilka sötnosar! ÄR totalt KÄR

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Gerbilflicka
0

Siamese-kullen föddes idag. :) Endast en unge är så länge, och Mandelblom är fortfarande tjock… deras första unge är ljus (så pearl/siamese) men väldigt liten och späd. Hoppas det går bra och att hon får ut de andra ungarna snart, det kan ju dröja lite men dröjer det för länge blir jag orolig.

[ravvie]
0

Hoppas att allt går bra!

Nettan_L
0

Vi får verkligen hoppas att det går bra Mandelblom, du får uppdatera oss om bebisarna ;0)

tjiggit
0

Håller tummarna för att det går bra för Mandelblom och ungen/ungarna!

fridelfina
0

Åh, grattis igen då! hur många blev det?

frukost
0

Naw, gud vad söta ! <'3 Älskar alla djurungar. (Speciellt kattungar xD )

Gerbilflicka
0

Mandelbloms unge dog tyvärr. :( Är orolig för henne för hon har bebisar kvar i magen… hoppas verkligen det går bra.

Pence gick iaf 3 friska små knubbisar idag. :)

Jonet
0

Vad tråkigt att Mandelbloms unge dog. Lycka till i fortsättningen med Pences ungar :D

Theo
0

Åhh, så sööta! Och sista bilden, vilken go bebismage. Kyss

Eazyy
0

vad sööta <33

EmmaG
0

Hur går de med pluttarna Emma?

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Gerbilflicka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De har öppnat ögonen nu. :) Fortfarande odöpta dock, det känns helt galet med tanke på hur stora de är men… förslag tas tacksamt emot!

Lillkillen är tingad och tjejerna ska jag kanske sälja, vet inte riktigt ännu. Har iaf ingen annons på dem tills vidare så vi får se.

Existerande
0

Åhh.. så söt.. Vad sägs som Söt, Sockerbit och Godis Oskyldig Är lite sugen på godis och de är så sockersöta.. Går inte att låta bli.. Hmm.. Sura gerbilgodisar kunde kanske vara något?

Tina-A
0

Dom är underbart söta :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

frukost
0

Ojoj vad söta ^^