Vilka färger har dina gerbils?
Vore kul att höra vilka färger dina gerbils har :)
Räcker med att skriva guldröd med vita tecken istället för t ex. argente patched om man vill/är osäker på färg & tecken.
Mina 3 små älsklingar består av 1 svart, 1 svart pied dutch & 1 vit med svarta ögon (BEW).
Bianca är vit och har lite krämvit päls ner mot baken, hon är även rödögd. Sen min andra Wilda är ljusbrun med vita tecken
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Såhär ser det ut hemma hos mig just nu med gerbilfärger: 1 dilute nutmeg 3 black 1 nutmeg 3 (light) dark eyed honey 1 agouti 1 blue 3 blue patched 1 dilute slate De var nog alla :).
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Black endast, Förut fanns det nutmeg och agouti :)
Min Hoppsan är Burmese och Kiwi vet jag inte riktigt :s
Jag har för tillfället bara black, orange mold, nutmeg och ef-nutmeg :)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
mina är Dark eyed honey och Nutmeg :)
Såhär ser det ut hos mig just nu; 1 Siamese 1 DTW (Dark Tailed White) 2 Black 1 LREH (Light Red Eyed Honey) 1 PEW (Pink Eyed White) 1 Agouti 2 Argente 1 Agouti White Spot 1 Grey Agouti 1 DEH (Dark Eyed Honey) 1 Polar Fox :)
Jag har just nu en agouti, en dark eyed honey och en RE orange mold. ^^
jag har 3 killar
lucifer - nutmeg
hugo - agouti
arne - Dark eyed honey
inte så insatt med färger så är inte säker på att jag har rätt, men tror det är dessa färger :)
Mina tre hanar som jag har nu är:
Twister: Augoti
Calippo: DEH
Tulo: Black:)
Några av mina förra:
Bitis: Augoti, eller Nutmeg är lite osäker p.g.a att han gick bort för längesedan..
Nosis: Lite osäker men jag tror att han var light DEH
Piggelin: Red eyed Dove
Pimpim: Black.
#12 Dove är alltid röd ögd så de heter enbart Dove :).
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
En cp nutmeg patched och en mest troligt slate. :) (Bilden är nästan en månad gammal, nu har Candy fällt så man ser hennes färg)
Medarbetare på Sheltie Ifokus.