Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 1074 ggr
pkml
0

akvarium säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ett ca 300 l akvarium säljes då vi slutat med gerbiler, de är stort och fint, lätt att inreda, har haft 6 gerbil tjejer i den tidigare, nu står den tom! Den står på en bänk som kan med följa akvariet om så önskas annars kastas den, bra förvaring under! Finns i märsta i stockholm 500 kr men priset kan diskuteras vid snabb affär!

Alana82
0

Tusan, kommer inte ner förräns den 25:e eller så och då lär detta redan vara sålt

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

lollynonna
0

#1 du kan ju fråga om hon kan tinga det åt dig:)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

pkml
0

#1 jag kan hålla de åt dig om du vill, men då vill jag ha 500 kr för det! Och om de går bra en 100 kr på mitt konto redan nu! Du får ju självklart kontakt uppgifter så du inte tror att jag ska blåsa dig!

pkml
0

300 kr först till kvarn!

Ylvut
0

Vad är det för mått på buren?

BlackandBlue
0

lägg in på hamster iFokus med ^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Sherlock-Watson
0

Vilka mått är det? :)

pkml
0

123 långt 51 högt och 65 djupt.

pkml
0

250 kr !

[Howres]
0

Du kommer inte förbi skåne? ;)

Ridtravartjej
1

Mina föräldrar bor i sthlm men kommer hem från utlandet på fredag, men om dom kan ta med de till mig så köper jag de gärna! Själv bor jag i gävle så lite långt att åka om man inte har körkort och bil.
Men köper de mer än gärna om dom kan ta med de och om du kan hålla de :)

pkml
0

Det finns kvar! Dom kan säker hämta det, men de är tungt och jag kan tyvärr inte hjälpa att bära! Då jag har reumatism!

Ridtravartjej
1

#12 Ska höra med mamma om dom kan ta hem de till helgen när dom ska hem :)