Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 872 ggr
Tsunamis
0

Nya bilder på mina gerbiler

Ja de är ju ganska många så jag tar och länkar till ett album istället 🙂 --> Album  (nyare bilder längst ner)

Har också uppdaterat min hemsida som ju såg så trist ut på gerbilernas sidor.

MvH  Tsunamis

Anne.K
0

Alltid härligt med bilder på gerbiler :) Och dina är ju så fina med så de kan man aldrig få för mycket av heller 😍

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Tsunamis
1

#1 Tycker du? jag tycker vissa av dem är jättefula haha 😛 Kroppen & typen kan förbättras avsevärt. Men jag är ju perfektionist också!

MvH  Tsunamis

panini
0

Jättefina bilder och gerbiler ;)

Anne.K
0

#2 ja jag tycker alla är fina och charmiga på sina egna små vis även om de inte kanske är standard mässigt fina alla gånger. 😉

Jag har nog än så länge inte sett en gerbil som jag skulle kunna säga "fy så ful" åt :P . Den dagen jag säger dom orden om en gerbil så är det om det dyker upp en naken gerbil (avkyr verkligen framavlade nakendjur) eller en gerbil med andra yttre defekter som försämrar funktion etc. 😛 Möjligtvis finns det väl gerbiler även jag skulle anse som fula, men jag har nog bara inte sett dom ännu, haha. 😇

Tsunamis
0

#3 Tack!

#4 Du menar som de här hårlösa gerrbilerna som dök upp på ett labb 1978? 😛 Riktigt fula faktiskt! 

http://lan.sagepub.com/content/14/2/143.full.pdf

MvH  Tsunamis

Anne.K
0

#5 Nej usch och bläää! Jag hoppas verkligen inte folk får för sig att avla sådana till sällskap *ryser*.

Jessicahagstrom94
0

Okoto är väldigt lik min Molle som jag hade :) 

Superfina små sötnosar och du har tagit riktigt bra bilder på dem!

[GerbilLooover]
0

Jättesöta gerbiler och fina bilder :3 #5 #6 haha jag tyckte den va lite charmig :3 den hade ett gulligt ansikte iallafall x)

Gerbilles
0

Fina bilder på fina gerbiler. 🙂

#5 Haha, ja den var ju lite fulsöt.. 😛

lollynonna
0

Tyckte att nakengerbilen var sjukt söt! 😃

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol