Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 309 ggr
tossi
11

Måste bara få tacka......

Måste bara få tacka alla fantastiska människor på den här sidan som hjälper mig utan att bli arg på mig för att jag inte vet något om gerbiler. Men så är de väl, alla är barn i början. Men ett hjärtligt tack för hjälpen jag fått. Och jag lär nog behöva mer hjälp tror jag. Och jag känner att de är ok att be om hjälp här. ♥

ulrikame
1

eftersom du vet att du inte vet så mycket och är villig att ta emot råd och hjälp så är det ju självklart att vi hjälper dig så mycket vi kan :)…

att kritisera hjälper ju ingen liksom ;)

jag själv har läst på mycket om dessa djur men behöver råd och hjälp emellanåt i alla fall och detta är enligt mig den bästa det bästa forumet för det :)

marsvins
1

det va super fint skrivet❤️ jag vet inte om just jag har hjälp dig men det var iallafall super snällt att skriva en tack tex ❤️❤️

råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂

linn8
1

Ååå vad fint!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Gerbilles
1

Det är ju också jättebra att du är villig att lära dig och inte bara svälja allt som djuraffären har lurat i dig! 👍

tossi
0

Ni är ju bara för snälla…♥♥♥♥ Klart jag lyssnar mer på er än någon annan nu……får all hjälp jag vill av er.