lite gerbilvakts hjälp
hej! jag ska köpa två gerbiler från disertoy(eller hur man nu stavar det) och allt var klart förutom betalningen. men nu vart det problem helt plötsligt. så Disertoys "vän" eller vad man nu ska kalla det,ska då ta med sig gerbilerna till sthlm,och min "vän" skulle hämta dem där,men nu vart det problem,så jag behöver någon som kan vara gerbilvakt åt dem från senast den 4 maj,till den 23 maj. om någon kunde detta skulle jag bli jätteglad! i sthlm alltså. lite luddigt vart det,fråga om ni inte fattar. och jag vill ha kontakt med denna person innan,vill ju inte att vem som helst vaktar dem. sen så vill jag att denna person ska vara ärlig,och prata vidare via PM, med mig. allt körde ihop sig nu,då det nästan var klart:(
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Jag erbjuder mig att vara vakt åt småttingarna! Bor i sthlm nära centrum.
PMa mig! :)
Gud så bra om det skulle fungera :D blev så himla struligt med att fara ner helt plötsligt, folk som skulle utomlands mm.
The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers
Emma om du skulle kunna det,du vet inte hur glad jag skulle bli! Pmar dig i eftermiddag då jag sitter vid en dator:)
// Linah
Gerbilsidan
Jag och min syster har ju smådjurshotellet i Stockholms län. Hit är gerbilerna hjärtligt välkommma! Vi finns i Nynäshamn, ca 6 mil söder om Stockholm. Du kan PM:a eller maila mig om du har några frågor. Du kan ju kika in på vår hemsida. www.smadjurshotellet.weebly.com
//Josephine :)
#4 om inte emma kan då kan ni bara intressant,vill inte betala så jättemycket mer,och vet att drt kan bli lite dyrt,men tack ändå:)
// Linah
Gerbilsidan
Kan du pma mig emma? Har inte tid att sitta vid dartorn förens sen,och kan nä inte pma med telefonen.
// Linah
Gerbilsidan
eftersom emma inte har svarat än,och smådjurshotellet inte kunde åka och hämta mina gerbiler i handen,så letar jag efter en annan person som kan tänkas vara vakt.
// Linah
Gerbilsidan
#7 jag har inte haft tillgång till en dator heller, men om 20 minuter har jag och då svarar jag. :)
#8 jaha okej,dåväntar jag:)
// Linah
Gerbilsidan