SÄLJER 2 gerbiler
NU har jag bestämmt mig för att sälja mina 2 gerbiler pga allergi. Jag har en hane och en hona.Det medföljer:ett terrarium,matskål,vattenflaska,sandskål,två hus,en tunnel,godis,mat,sand,spån och hö.Dom är ungefär 8 månader gammla.Dom finns i skåne en liten bit utanför malmö.200 kronor för ALLT!Hanen är lite mörkare än honan.
ojojoj… nu är det såhär att du måste ha minst 10 cm spån och ingen duttifjutt mängd,sen hane och hona? det är inte sådär supersmart eftersom honan kommer att bli parad och få kullar om och om igen vilken är mycket jobbigt:/ både för dig och henne. förövrigt ska man inte ha plast till dem heller. bra att du säljer dem,läs på innan du skaffar nästa djur så kommer det att vara lyckligt!
sorry för otrevlig kommentar,tycker bara att man kan läsa på innan tack!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
hanen är förövrigt en nutmeg och honan en dark eyed honey (DEH) kan vara lättare att sälja dem ifall du vet färg!
// Linah
Gerbilsidan
När jag skaffade dom sa dom som sålde dom sa att det var 2 hanar och jag brukar ha mycket mer spån men eftersom att jag bytade till dom i kväll och spånet tog slut så fick dom lite mindre den här gången.Det är ingen att du skrev en sådan kommentar eftersom att jag vet allt det här(förutom att dom inte skulle ha plast)så det var bra att du sa det.
#5 okej,vad bra att du inte tog åt dig förmycket,man vill ju alltid djurens bästa! dåligt gjort av förra ägaren.
// Linah
Gerbilsidan
Ja,tycker också att det var dåligt gjort av förra ägaren men gjort är gjort.
Skulle dock se att du sära på honan och hanen så fort som möjligt samt meddela eventuella köpare till honan att hon eventuellt är dräktig så att de inte får en otrevlig överraskning.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Ja det får jag nog göra