Stort sår!!!!
Han är pigg och springer runt som vanligt, han verkar inte ha ont.
Oj, det där ser inte bra ut!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#2 nej jag vet, tänk om vi måste avliva han :,(
Köp boswellia eller tepezcohuitepulver att strö på. Läs på nätet..särskilt det sista.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du har ett Pm :)
Tror det är en tumör som spruckit? Om det är det så är det tyvärr svårt att rädda den:(
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Jag vet , då dom kan få tumörer på Doftkörteln .. speciellt hanar är det som brukar få det. Det står mycket om det på Svenska gerbilföreningen under sjukdomar. :(
Mina förra hanar 3 stycken så fick 2 st av dom tumörer. Den ena upptäckte vi den innan den sprack och han opererades, men överlevde tyvärr inte den sjätte natten. Den andra hann vi inte upptäcka det fören den spruckit och då var det bara full vart till veterinären tyvärr
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Hur gammal är den? Är det en hona eller hane? Hanar över 2 år har nämligen lättare för att drabbas av doftkörteltumör.
Idag ska vi åka och avliva honom. Tårarna rinner :(((( hur ska jag höra med den andra killen??? Tänkte att jag kunde köpa två ungar som han kan vara med så han inte är ensam
#11 vad tråkigt:( men bra att ni tog det beslutet för honom. Ja, du kan köpa 2 bebis hanar till den andra
Vad tråkigt! Det är jätte hemskt när de får tumörer på Doftkörteln, jag har avlivat tre hanar på grund av det.. 😭
fy va synd R.I.P.
råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂
Syrkekramar till dig! vad synd.. Han får vila i frid🌺
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎