Göra om i buren?
Hej, i lördags gjorde jag om i buren men som verkar redan uttråkade. Är det OK om jag ändrar igen?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Och en fråga på det, skulle det störa gerbilerna om man klär in baksidan av akvariet med skogsbakrund?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
jag brukar ge de lite mer kartonger eller papper om jag tycker att de verkar vara uttråkade istället för att göra om i buren så snabbt på.
men jag har ett akvarium på 300 L så det är lite bökigt att göra om så snabbt efter städning ;)
hur stort är buren du har de i?
#2 det är 160 l och idag var jag på en stor djuraffär. Då köpte jag ganska mycket grejor men som buren ser ut nu får det inte plats..
skogsbakgrunden stör absolut inte 🙂
och du kan göra annat än att göra om buren, även göra något så enkelt som att bara röra runt spånet lite kan hålla gerbilerna sysselsatta ett tag ;D annars tror jag inte det är några stora problem att göra om buren lite då och då men inte för ofta kanske :)