Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 466 ggr
linn8
0

Hej allihopa!

Hoppas att ni haft en bra första dag på veckan:) Sååå vad gör ni idag, utom jobba/skola osv=)?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

lollynonna
0

inte så mycket,spelar furry paws, äter morotskaka och tja,det var väl allt;)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

linn8
0

#1 morotskaka? Haha hur smakar det? ;)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

lollynonna
0

#2 har du aldrig ätit morotskaka?!😮 det är supergott! den är typ nånting under sen nåt vitt på;) det är inte en kaka av morötter haha;)

// Linah 

SolGerbilsidanSol

linn8
0

#3 näe aldrigD:

lollynonna
0

#4 det är sååå gott!

// Linah 

SolGerbilsidanSol

wimla01
0

Jag tycker inte om morotskaka , haha :D Jag har pluggat då jag fick veta att jag fått F på svenska provet så ska jag göra omprov… Usch Men annars har jag gosat med råttorna och ätit lite chips .. Haha Sourcreme onion chipsen är min favorit , vilken är eran? :)

lollynonna
0

gröna i rör:P^^

// Linah 

SolGerbilsidanSol

linn8
0

#6 vi har samma;))!

Gerbilles
0

Idag har jag i alla fall inte gjort något speciellt, ritat lite och gjort några läxor typ. Glad 

Morotskaka är ju bland det godast som finns! 😮 Älskar frostingen som är på.. 🤤

#6 Jag föredrar ostbågar framför chips! :3

wimla01
0

Ja frostingen är faktiskt lite god det måste jag erkänna ;)

Jag tycker om popcorn också , typ med smörsmak :D

Godis tycker jag faktiskt inte så mycket om.. för mycket slisk slisk för min del :D haha .. surt godis får det vara om det ska vara nåt ;)

Coca-cola är bland det godaste som finns .. det äger ut allt chips , popcorn , godis .. ja allt ;) jag är kär i min Coca-cola.

Prickbarnet
0

har haft studiedag idag så jag sov över med mina kompisar igår till idag c: också har jag fangurlat över att edward kenway fyller år :DDD

Tillao03
0

idag har jag inte gjort så mycket.jag har varit med en kompis och ätit kakor

Tilde & GerbisarnaFörlägen