Hej allihopa!
Hoppas att ni haft en bra första dag på veckan:) Sååå vad gör ni idag, utom jobba/skola osv=)?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
inte så mycket,spelar furry paws, äter morotskaka och tja,det var väl allt;)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#1 morotskaka? Haha hur smakar det? ;)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#2 har du aldrig ätit morotskaka?!😮 det är supergott! den är typ nånting under sen nåt vitt på;) det är inte en kaka av morötter haha;)
// Linah
Gerbilsidan
#3 näe aldrigD:
#4 det är sååå gott!
// Linah
Gerbilsidan
Jag tycker inte om morotskaka , haha :D Jag har pluggat då jag fick veta att jag fått F på svenska provet så ska jag göra omprov… Usch Men annars har jag gosat med råttorna och ätit lite chips .. Haha Sourcreme onion chipsen är min favorit , vilken är eran? :)
gröna i rör:P^^
// Linah
Gerbilsidan
#6 vi har samma;))!
Idag har jag i alla fall inte gjort något speciellt, ritat lite och gjort några läxor typ.
Morotskaka är ju bland det godast som finns! 😮 Älskar frostingen som är på.. 🤤
#6 Jag föredrar ostbågar framför chips! :3
Ja frostingen är faktiskt lite god det måste jag erkänna ;)
Jag tycker om popcorn också , typ med smörsmak :D
Godis tycker jag faktiskt inte så mycket om.. för mycket slisk slisk för min del :D haha .. surt godis får det vara om det ska vara nåt ;)
Coca-cola är bland det godaste som finns .. det äger ut allt chips , popcorn , godis .. ja allt ;) jag är kär i min Coca-cola.
har haft studiedag idag så jag sov över med mina kompisar igår till idag c: också har jag fangurlat över att edward kenway fyller år :DDD
idag har jag inte gjort så mycket.jag har varit med en kompis och ätit kakor
Tilde & Gerbisarna