Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 723 ggr
jmcastor
1

3st DEH behöver nytt hem

Med anledning av ändrade familjeförhållanden behöver våra tre gerbiler Athos, Porthos och Aramis ett nytt hem. De kan tyvärr inte få lika mycket uppmärksamhet som tidigare och förtjänar därför att få komma till någon som har mer tid för dem. De är som sagt 3st DEH, bröder födda 13/6-2012. De är uppfödda av Tsunami's Gerbiler och har medföljande Registreringsbevis. Alla tre är handtama och kommer villigt upp när man sträcker ner handen. De är vana vid ordentliga utrymmen. De bor just nu i ett 300-liters akvarium och rastas på golvet i ett mindre rum. Akvariet är inte vårt men vi har en Plastlåda IKEA-Samla på 45L som medföljer som transportlåda. Även Vattenflaska, Sand, Sandbehållare x2, matskålar och diverse träbroar mm följer med. Gerbilerna finns i Säffle men kan även tas till Arvika eller Karlstad.

jmcastor
0

Våra grabbar behöver fortfarande ett nytt hem.

Disyerto
0

Tänkte bara tillägga att ifall det är någon i mera södra delar av Sverige som vill ha dem kan jag ta med dem hem i sommar när vi varit uppe i Säffle/Karlstad trakterna. Bor själv i Varberg.

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

jmcastor
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag bo hos dig?

GerbilHund
0

Vad gullig han är men jag kan tyvärr inte ha fler gerbiler nu.