Vad heter dina gerbils? :)
Som rubriken lyder - vad heter dina gerbils? :)
Mina gerbiler heter Bom, Sahara, Cola, Viola, Trollbusan och Trolldom🙂 Är du ute efter namninspiration då du har frågat på så många sajter?
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Kiwi och Hoppsan. :)
Nalle och Merry :)
Wilda och Bianca😃
Hälsningar Emma & Kardemumma
Vila i frid Bianca, Wilda & Mulan
Jasmine och tillie
Mina gerbiler heter (orkar inte skriva med prefixen): Snusmumriken FuSoYa Yojimbo Shadow Tofu Lill Djinn Sea Devil Duo Fyrverkeri Nyårskaramell Shiva Ninja Moonwalk Nyårsnatt :)
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Cola, Harry och Dobby! 🙂
Lecter Yubaba Dagny Huberta 😊
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Våra heter: Aili Inez Agnes Elsa Dora Astrid Signe Alva Bianca Ozzy Torkel Alexius Harry Leo Holger
Piff och Puff :P
Primus och Nöten:)
Tilde & Gerbisarna
Lolo och Pärlan
Totte och Gotte:)
Dogs is my world ♥
Bert, Danny, Crizz och Conny😃
nova,astra och tara allt betyder stjärna😃
råttor är inte äckliga bara äckligt underbara🙂
Joker, Franke, Lipton och Bebbe. c:
Mina heter Safir och Sheila!
Zelda, Link, Mario, Luigi och Peach!
Innan jag bestämde mig för att döpa dem efter nintendo-spelen tänkte jag döpa dem efter olika mineraler och bergarter, eftersom jag är geolog. T.ex. Amfibolit, granat, granit, olivin, plagioklas, granit, diamant, elbait osv :) I så fall kunde de fått sina "egna" stenar i sina terrarier, som innehåller samma mineraler som de heter. T.ex. plagioglas, granat och hornblände får en granatamfibolit som bottenmaterial osv :)
Efter att ha sett dieselråttor och sjömansmöss vill jag skaffa gerbiler och döpa dem till Smultron-Agnes, Ofelia, Pladdermusen, Philémon, Trassel mé trunken, Lucky closette, Fader Rafael, Ivar Koriander, Kapten Enok, Penelope, Philadelphia, Mäster Estragon och Don Calzone.
Bästa julkalendern med de coolaste namnen!
http://aekitsune.blogg.se
Micky och Mini :)
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
Theo och Misha ;D