Hallå i stugan igen!
Jag har ju vart sååå frånvarande ifrån Gerbiler här nu bra länge!
Har ju missat massor! Men har läst igenom & svarat i n del trådar nu iaf..
Men hur är det med alla här?
Har sommaren vart bra? Skolan har säkert börjat för många här igen..och jobb för en del..
Ja, tala om lite vad som är nytt för er bara! Wanna know! =)
Sett att vi fått 17 nya medlemmar oxå..vilka är ni!? =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Sommaren har väl varit ganska bra, skulle vilja gå bakåt i tiden och ha sommarlov igen! (A)
Skolan börjar på måndag, lite nervöst, ska ju börja på ny skola.
Kul med fler medlemmar! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Börjar också skolan på måndag, ny klass (vissa känner jag) nya lärare och allt… Ska också börja åttan….. Lite nervöst… Sommarn har vart lite sådär, fick avliva min käre dvärghamster Tussen i mitten av sommarn, men jag fick ju köpa två gerbiler i måndags <3 när de var små också 4 veckor, av en djuraffär som själva hade fött upp dom…<3

Har jobbat i princip hela sommaren >.< Känns faktiskt ganska okej trots allt, man får ju pengar och jag hade säkert bara suttit och hängt framför datorn de timmar jag jobbat nu.
Börjar min APU på tors och har det i drygt två veckor - sedan börjar skolan på riktigt… Kul att träffa alla kompisar (och gerbilerna som min kompis har hos sig!), mindre kul med matte D, fysik B och kemi B…

Hej !
Själv har man börjat naturbruksgymnasiumet i töreboda, utanför mariestad, det heter sötåsen. Jag bor där och jag trivs väldigt bra ! Om en vecka får jag ta med mina gerbils till skolan, jag längtar !
Cu
hejhej :) jag började skolan idag .. 9an .. de e jätte bra med mej och djuren ^^ ska iväg på fredag och köpa en gerbilhane .. så idag har jag gjort burar av min systers och blir leksakslådor ska ha han e den tills jag skaffar nått bättre :P snart klar med den buren :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Ja, vad har jag gjort i sommar då? Jag har ingen aning! Vi på Gekås i Ullared vet jag..
Det mesta har känts tungt, jobbigt & trist på sistonde. Inte mkt känns roligt, det mesta kan kvitta & jag orkar inte ta mig för saker. Fy bubblans kort sagt. Och inte blir de bättre av att man dratt med sig en svinig huvudvärk hela dagen!
Men en sak har ju faktiskt hänt. Jag är inte helt arbetslös längre, utan är numera en försäljare av Aloe Vera åt företaget www.foreverliving.se Har haft min första produktpresentation & ska ha en till på Tisdag.
Och nu i helgen ska jag på släktkalas, sambons släkt.. _SUUUCK!!!
_Måste man va glad, social & trevlig..well well
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken