Gerbilungar säljes
Fem gerbilhanar söker nytt hem. De föddes 25 december och kan flytta till ett kärleksfullt hem från 5 februari.
Ungarna är av färgen Black. Alla är nyfikna, friska och ganska handtama. Pappan är Calypsos Vishnu från Calypsos Gerbiler. Mamman kommer från zooaffär.
De säljes tillsammans i grupper, en grupp om två och en grupp om tre. Har du en gerbil som behöver sällskap kan du köpa bara en. Pris: 150 kronor styck.
Vi vill att gerbilerna ska komma till kärleksfulla hem så för att få köpa gerbilerna ska du:
- vara 18 år eller ha målsmans godkännande
- köpa dem som husdjur. Gerbilerna säljs inte som reptilmat!
- kunna erbjuda dem en bra bur (helst akvarium i bra storlek med mycket strö, men stora SAMLA 130 Liter lådan från IKEA är ett bra alternativ). Inte gallerbur!
De finns i Kärrtorp, Stockholm.
Jag antar att det var du som svarade på min annons? Jag är intresserad, men har du möjlighet att ta tillbaka gerbilerna in case av att de inte fungerar bra med ihopsättningen?
Hej!
Jag kan ta tillbaka ungarna om det inte funkar att sätta ihop dem. Om det problem efter några månader, ett halvår, har jag svårt att ta tillbaka dem.
Det är bra nog. Jag är med andra ord intresserad av två hanar.
Trevligt! När vill du hämta dem?
Jag har typiskt nog dragit på mig en förkylning med feber, så jag är sängliggande just nu. Jag borde vara på fötter tills på måndag dock, ska vi satsa på det?
Du har ett PM MammaPia, vet inte om du sett det 🙂
Nu har jag sett ditt PM, tack för påminnelsen.
Tre ungar finns fortfarande kvar.
Hej!
Jag har skickat ett PM angående ungarna.
Nu har alla ungarna fått nya fina hem så jag stänger tråden.