Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 558 ggr
[Mina11]
1

Vad tycker ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Skulle vilja ha eran bedömning av den här buren. Funderar på att köpa den men är inte säker. Tack på förhand! http://www.zoo.se/ratatout-80-ferplast-rattbur.html

Tillao03
0

hur stor är den?

Tilde & GerbisarnaFörlägen

Anne.K
0

Den har okej storlek. Men den är inte prisvärd. Alldeles onödigt dyrt. Kolla på blocket där kan du få tag på vanliga akvarier som är stora för endast några hundralappar. Att betala över tusen kr för det där akvariet är att kasta pengar i sjön då det finns större akvarier på blocket som är sååå mycket billigare.

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

[Mina11]
0

#2 Buren är 79x39.5x30cm 79 cm.

[Mina11]
0

#2 Tack för tipset Anne.K! Ska kolla senare idag.

[Mina11]
0

Vet ni hur man lägger in en profilbild?

[Mina11]
0

Men när du säger akvarium Anne.K menar du då ett vanligt fiskakvarium utan pump då? Jag är lite ny på det här med akvarium och andra burar. Har bara köpt en bur i hela mitt liv.

Anne.K
0

#6 Ja precis vanliga fiskakvarium menar jag. De fungerar utmärkt som burar till gerbiler och finns begagnade och billiga på blocket :). Det enda man själv behöver göra är att snickra ihop ett nätlock till akvariet sedan :).

[Mina11]
0

Okej, tack!

_Alicia_
0

Kolla på akvariefisk iFokus!

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

Anne.K
0

vart bor du? jag har annars två akvarier i olika storlekar till salu just nu som jag själv inte behöver längre, med färdigt nättak på båda då jag haft de till mina gerbiler. men nu har jag bytt till plastlådor istället så behöver sälja av akvarierna då jag inte har plats.

[Mina11]
0

Jag bor i Göteborg.

Anne.K
0

Ja då blir det kanske för långt för dig att hänta från mig då jag bor typ 2 timmar bort (skara).

[Mina11]
0

Ja, det är lite för långt men tack för erbjudandet.