Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 554 ggr
Milda
0

Gerbilfärger

Tjena ^^, Finns det någon färg på gerbiler som ni inte gillar ? Själv så är jag inte så förtjust i svarta gerbiler ( Ta inte illa upp ) Visst är dom söta men det är det .. Dom är läbbiga ._.  Men det är ju bara min åsikt . Så snälla ni ta inte illa upp :P

LillMilla
0

Jag tycker röda ögon är lite läskiga…Sorry alla som har det

Gerbilflicka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker om alla färger, men gillar inte när de är blekta. Min favorit är saffron, men en blekt saffron tycker jag inte är en attraktiv färg. Sen är det ju dock gerbilen som gör färgen, inte färgen som gör gerbilen.

Rödögda är mina favoriter! Så gillar jag black pied varigated och black mottled väldigt mycket också.

Milda
0

Ok kul att veta :)

Milda
0

Nu har jag ändrat mig lite :P Vissa svarta gerbiler är söta men vissa e verkligen läskiga ;)

EmmaG
0

Äsch här är vi inte så petiga :-P

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Clariiz
0

Den enda färgen jag har svårt för är den vanliga *bruna* suger på färger. tror den heter Auguti (staning??)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

L8sson
0

jag gillar svart :P med den lilla söta vita randen på hakan ^^

[Maxidor]
0

Själv är jag inte så förtjust i burmese o siamese.

Men såg att nån tyckte illa om agouti? En riktigt snygg agouti är bland det vackraste man kan se! Tyvärr är de flesta för bleka i färgen o saknar rödhet nu för tiden:(

Asa-N
0

Jag kan inte komma på någon färg som jag inte är direkt förtjust i… men om jag ska välja någon så får det bli Polar fox som jag tycker minst om…

kaninbollen
0

jag tycker inte om svarta eller väldigt mörka, man ser lixom inte de vackra ögonen.. :/ jag tycker att siamese är de finaste :)