2 Underbara gerbiler söker hem
Hejsan, undrar om någon är intresserad av att köpa min två underbara gerbilhonor Diva & Sessa. Dem är jätte snälla & trivs super bra tillsammans, säljer dem pga ändrade familjeförhållande .
kan tyvärr inte skicka med buren då den inte är min, finns i krstinehamn, värmlandslän
har ni frågor är det bara att skicka
Mvh Josephine
Lägg även in bilder på gerbilerna och även ålder, samt berätta hur dom är som individer så kan du lättare få intresserade köpare :).
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
De skulle vara bra om du lägger ut en bild så man får se hur dom ser ut. De kan vara lättare att få intressenter då. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Oj, haha missade helt ålder!
De är 3-4 månader gamla, systrar.
Diva som är svart & vit älskar bus, men kan stoppa ner ett finger i buren & killa henne på magen & då springer hon & gömmer sig för att sedan springa fram & påbörja processen igen.
Sessan som är beige & vit älskar att vara uppe i sängen, hon springer oftaste upp till axeln & sätter sig, springer ner i sängen mot fötterna, springer tillbaka upp mot magen & tar sedan ett jätte hopp upp till axeln igen där hon sätter sig en stund nosar lite på en & springer sedan vidare.
Båda två är vana att vara ute & springa i badkaret som jag har hemma där jag lägger ner grenar & leksaker till dem som de busar med.
De har aldrig bitit någon utan är jätte snälla mot varandra & människor, man kan väcka dem utan att de blir ilskna & är jätte nyfikna utav sig.
Har hälsat på både marsvin & hundar vilket aldrig har varit något problem :)
Det är Sessan ni ser på bilden, Diva är svart & vit i färgen, kan självklart fixa mer bilder vid intresse :)