Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 357 ggr
Daje
0

2 Underbara gerbiler söker hem

Hejsan, undrar om någon är intresserad av att köpa min två underbara gerbilhonor Diva & Sessa. Dem är jätte snälla & trivs super bra tillsammans, säljer dem pga ändrade familjeförhållande .

kan tyvärr inte skicka med buren då den inte är min, finns i krstinehamn, värmlandslän

har ni frågor är det bara att skicka

Mvh Josephine

Anne.K
0

Lägg även in bilder på gerbilerna och även ålder, samt berätta hur dom är som individer så kan du lättare få intresserade köpare :).

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

fuzzie
0

De skulle vara bra om du lägger ut en bild så man får se hur dom ser ut. De kan vara lättare att få intressenter då. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Daje
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, haha missade helt ålder!

De är 3-4 månader gamla, systrar.

Diva som är svart & vit älskar bus, men kan stoppa ner ett finger i buren & killa henne på magen & då springer hon & gömmer sig för att sedan springa fram & påbörja processen igen.

Sessan som är beige & vit älskar att vara uppe i sängen, hon springer oftaste upp till axeln & sätter sig, springer ner i sängen mot fötterna, springer tillbaka upp mot magen & tar sedan ett jätte hopp upp till axeln igen där hon sätter sig en stund nosar lite på en & springer sedan vidare.

Båda två är vana att vara ute & springa i badkaret som jag har hemma där jag lägger ner grenar & leksaker till dem som de busar med.

De har aldrig bitit någon utan är jätte snälla mot varandra & människor,  man kan väcka dem utan att de blir ilskna & är jätte nyfikna utav sig.

Har hälsat på både marsvin & hundar vilket aldrig har varit något problem :)

Det är Sessan ni ser på bilden, Diva är svart & vit i färgen, kan självklart fixa mer bilder vid intresse :)