Er finaste gerbil bild!
Hej! Lägg upp er finaste gerbil bild, du får lägga upp hur många du vill! Berätta lite om gerbilen oxå, vart kommer den ifrån? När fick/köpte du dem?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Kom igen:D jag behöver inspiration!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#5 Varför smälter mitt hjärta varje gång jag ser den?
#11 Lilla Nalle 😍
#13 Men lilla Merry då :D
#13 Älskar den där bilden, han är så söt! 😃
#15 ja och man får sån sommar känsla också :) längtar till nästa sommar lite efter att få ta nya bilder med gerbilerna ute ^^
Hur vågar ni ha era gerbiler utomhus? Är ni inte rädda att dem rymmer?
#17 det undrar jag med… :)
#17 #18 har en hamster hage som jag köpt i djuraffären till mina och dom är så duktiga och hoppar inte ut ;) sen får man ju vara med och titta till dom så inget händer. Om man har gerbiler som gärna hoppar ur en sån hage kan man ju göra en egen också.
Vad många fina bilder! 🙂
#24 åhh vilken fin bild och söta gerbiler!Vilken kamera?
Dogs is my world ♥
#25 Tack! Vet inte vad för kamera det var för jag tog den med min syrras kamera( undrar vad hon tyckte när jag fyllde minneskortet med gebilbilder…;)
Har bara haft mina sen igår så har inte hunnit ta några bra bilder då det blir lite svårt att sitta utanför akvariet. :)
Ja då får väll jag också ladda upp bilder på mina pojkar ;D Bilderna är tagna i oktober så de är lite större nu såklart. Pojkarna är födda tillsammans med sin syster hos Annika (Disyerto) den 6 Juli och jag har haft dem sedan slutet av augusti.
Först har vi Mountain, aka Misha (Mor min har fått för vana att ge smeknamn till djuren hemma och dem fastnade helt enkelt! Och Misha fick stora pojken kallas ;P). Han är en agouti patched pojk och en riktigt fin en måste jag säga! Lite försiktig ibland men tvekar inte om det bjuds på mat~.
Och sen har vi Tree aka Theo (Ännu ett namn från kära mor ;P). Lika gammal men lite mindre är lill-pojken men inte tar han mindre plats inte! Tjusig nutmeg som flyger fram i hemmet och absolut bäst är att klättra, vare sig det är på mig eller någon/något annat :D
Kameran har gjort bägge bilder lite gulare än verkligheten men är riktigt nöjd med bilderna~
#33 Åååh så fin!😍 Fast Bert är finare 😉
#34 Så Bert kommer från samma kull, vill du ha lite bebisbilder på honom? 😃 Var där och fotade hela kullen, min kompis köpte nämligen två tjejer ut kullen och jag var med och kollade på dom ❤️
// Nadja
#35 Jaa bebisbert åt folket :D
Här kommer en bild på hela B-kullen 😃 Observera hur ungen näst längst till vänster lägger armen runt sitt syskon ❤️
// Nadja
Åh så gullig😍
Jag får en liten sötchock varje gång jag klickar in i den här tråden 😘 Jättefina bilder allihopa!
Det har är Java och Lua. Har dålig kamera så dålig bild
#48 Är dom ur disyerto's Lolo zipadoo (stavas det så?) kull? ;D