Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 405 ggr
linn8
2013-12-21 09:44
0

Vrf gerbil?

Hej Varför valde du att skaffa just gerbiler? Hur länge har du hållit på med dom?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

linn8
2013-12-21 09:46
0

Mina släktingar har många haft gerbiler och när jag var hemma hos dom var det gerbilerna dom som fick uppmärksamhet;D sen fick jag passa 2 honor i 1 år. Efter det fick jag mina egna:)) Jag har hållit på med gerbiler i kanske 6-7 år?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Whippetgerbilen
2013-12-21 09:47
0

Jag vet inte faktiskt, jag fastnade bara för dom:) Så otroligt sööta små varelser:D

Dogs is my world ♥

ForeverEmma_
2013-12-21 10:53
0

Jag har alltid velat haft ett djur men aldrig kunnat då vi har allergier och sånt i familjen. Men så träffa jag min kompis gerbiler en dag och tyckte dem var jätte mysiga och så, och så en dag kom bara ämnet upp när jag pratade med min mamma och så börja jag läsa på och sånt och så för 5 veckor sen köpte jag mina små sötnosar :D

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

[[tjattehonung]]
2013-12-21 11:09
0

Min syrra. fick sina första när hon var 6. Två "honor" som fick ungar. Vi fastnade för dem för att de var söta och lätta att hantera, dessutom var det kul med ungar.

[GerbilLooover]
2013-12-21 11:50
0

Tittade runt på en annan djur sida och såg att en hade gerbiler och tyckte dom va jättesöta, innan hade vi pratat några år innan om att skaffa gerbiler också men det blev inget så jag var ju redan lite småkär i gerbiler. Sen läste jag massor om gerbiler och dom verkade vara jätteroliga djur och sen lyckades jag övertala föräldrarna om att skaffa egna :)

[babsaan]
2013-12-22 05:33
1

Mina honor var faktiskt ett impulsköp haha.. tyckte att dom var så söta så jag köpte dom utan mammas vetenskap och usch så arg hon blev tills hon såg dom.

Mina hanar valde jag att öppna mitt hem för pg av oseriöst hem som fan inte borde få ha några djur alls! 

Jag bor i en 2:a och hade redan 15 djur.. men sen igår blev det 18..

BettaSplendens
2013-12-23 01:53
0

Snart 2 år.