Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 304 ggr
ForeverEmma_
0

nyårsafton

Kom nyss på tanken om alla raketer som kommer vara på nyårsafton. Vet ni om era gerbiler har reagerat nått på raketer? Ska man tänka på något speciellt inför nyår?

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

emmlan95
0

det beror nog mest om det hörs mycket i rummet i mitt rum så hörs det rätt så högt brukar stänga igen lite så att det är inte öppet och drar ner persiennen är inte heller försjust i fyrverkerier sen för att folk testar skutta det på katter och hundarna försviner där jag bor tack vare att folk smäller så nära husen   tycker synd om alla djuren =.(

[GerbilLooover]
0

Det ska inte vara något problem, var inte hemma förra gången så såg inte hur dom reagerade, men när vi kom hem så var dom lika pigga och glada som vanligt :)

Whippetgerbilen
0

Vet inte, skaffade mina i somras så vi får se;)

Dogs is my world ♥

ForeverEmma_
0

Hmm… Man får väll dra ner persiennerna och typ sätta på radio för säkerhetens skull :P

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Gerbilles
0

Hos mig brukar det vara ganska mycket fyrverkerier, men gerbilerna stördes inte av det sist utan fortsatte bara pyssla med sitt. 🙂 Så beror nog på hur mycket det hörs in i rummet.

linn8
0

Alla andra gerbiler jag haft har inte brytt sig men vi får se hur Zorro och Zimba reagerar:)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!