Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 455 ggr
[Odjur]
0

[K] Gerbils 18/12 -13

Någon i Östergötlands län med omnejd som säljer minst 2 gerbils till ett hem med ca 15 års erfarenhet av dessa underbara varelser?
Honor eller hanar spelar ingen roll, men söker främst i färgen BEW, polarfox, enfärgat svart eller färger med vita tecken.

Gärna vuxna, men planerade eller ungar kan vara av intresse.

Anne.K
3

Ursäkta för lite OT. men har sett inlägg av dig i många djurforum där du vill köpa djur. Blir bara nyfiken varför du söker så många djurarter samtidigt? :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

[Odjur]
1

Ingen fara, finns inga dumma frågor, bara dumma svar så :) Jag har sedan liten alltid hållit många djurarter och min sambo är lika galen i djur.
Vi har dock länge sökt olika djurarter men konstigt nog har det varit svårt att hitta så därför har jag gjort mig sedd i många iFokus under annonser för att förhoppningsvis hitta nya familjemedlemmar.
Vi köper endast djur som vi har tid, plats & pengar för och har under alla år aldrig behövt sälja iväg djur (förutom vid ungar) för att vi plötsligt skulle ha tappat intresse, inte haft tid med dem eller liknade.

Anne.K
1

Okej :) . Tack för svar. Svårt att inte låta bli att bli fundersam när man ser en ny person som söker djur överallt, man blev ju lite misstänksam då. Så jag kände mig tvungen att fråga så jag kunde få lite klarhet i det :) . Inget fel i att ha många djur så länge man har tid, plats och råd för djuren :) .

[Odjur]
0

Ingen orsak, men det är klart, om du blir misstänksam & inte har ett djur att sälja så lär jag nog inte få svar på någon annons kan jag tänka mig, ifall jag skrämt iväg dem helt :S

[Odjur]
0

Ingen orsak, men det är klart, om du blir misstänksam & inte har ett djur att sälja så lär jag nog inte få svar på någon annons kan jag tänka mig, ifall jag skrämt iväg dem helt :S

Anne.K
0

Förhoppningsvis har du väl inte skrämt i väg någon och får tag på mysiga familjemedlemmar till slut. :)

Och för att vara lite On topic. Tyvärr har jag inga gerbiler till salu i dagsläget som passar dina önskemål. Annars så brukar jag ha svarta gerbiler då och då i mina kullar/även vuxna ibland, som jag såg att du var intresserad av bl.a. Men just nu har jag bara 2 svarta gerbiler här hemma och dom är tyvärr inte till salu just nu då den ena är en avelshane hos mig och den andra är en hona som jag iofs hade kunnat sälja då hon inte passar hos mig temperamentsmässigt, men har ingen kompis att sälja ihop med henne då jag vill behålla de andra honorna som hon bor med.

Men det är många uppfödare som nog har kullar på gång nu till början av nästa år, så snart blir det nog lite av en baby boom på gerbilfronten.

[Odjur]
0

Kollar då och då på blocket, men tänkte göra ett försök att nå ut till fler :)

Åh, det var omtänksamt av dig. Ingen fara, men om du får någon kull framöver så hör gärna av dig,

[Odjur]
0

19/12 -13 ANNONSEN ÄR INTE LÄNGRE AKTUELL!!