Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 1081 ggr
Lamina
2

Superman och Hulken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så glad! Har just varit och hämtat mina 2 nya gerbiler från nomnom's gerbiler. 2 grymt söta små pojkar som, om allt går bra, ska flytta ihop med min ensamma pojke, Emil. Hoppas det går bra, dom får ta den tid dom behöver att lära känna varandra. Men oavsett vilket så är jag glad över mina nya familjemedlemmar. :) Så jag skapade denhär tråden för att alla som vill ska kunna följa dom i sitt nya hem. Första bilden på pojkarna. Den ena är BEW och Den andra Colorpoint Agouti. Men jag har redan lyckats glömma bort vem som heter vad. ;)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Sevgi
0

Grattis! Jag köpte en av syskonen! :D verkligen jättesöta!

Disyerto
0

Vad kul, de är verkligen fina :) Lycka till nu med ihopsättningen och allt.

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

Lamina
0

Sent igår kväll fick pojkarna flytta in i 200litersakvariet som jag delat av med galler. Pojkarna var intresserade av varandra, men verkade inte vara särskilt aggro. Eller alltså, jag såg iaf inget som jag skulle ha tolkat som aggressivitet. Jag tror nog att dethär kan gå bra. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[GerbilLooover]
0

Grattis och lycka till :)

Lamina
0

Nu kommer det lite bilder. Superman och Hulken (som jag inte lyckats komma på några andra namn på) tillbringar större delen av sin vakna tid åt att försöka lista ut hur dom ska ta sig genom gallret. Dendär gerbilen på andra sidan är ju så intressant!

//Lamina

Gerbilles
0

Söta, lycka till med ihopsättningen! 😃

Lamina
0

Emil (som egentligen stavas på ett sätt som min mobil inte klarar av) tycker jag ska ta bort detdär dumma gallret.

//Lamina

Lamina
0

Dumma bilder hamnar ju bara på sniskan… Försöker med något annat. Superman är så söt. :)

//Lamina

Lamina
1

Nu har det gått 2 veckor sen pojkarna flyttade in. Emíl och pojkarna verkar komma rätt så bra överens. Jag har bytt plats på dom då och då och dom verkar inte ha några problem med det. Tror dom kan flytta ihop nu. Men tidsbrist gör att jag nog får vänta med det någon vecka. Vill ju kunna hålla koll på dom några timmar efteråt också.

//Lamina