Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 1816 ggr
ForeverEmma_
0

Billiga akvarium

Jag har suttit i dagar och dagar för att försöka hitta ett billigt akvarium till mina gerbiler. Men det är omöjligt! Kollar blocket  flera gånger om dagen, men hittar bara förstora akvarium eller så är dem för små. Har även kollat på alla möjliga djuraffärer som har hemsidor för att se om jag hittar nåt för ett rimligt pris (vet att akvarium kan vara väldigt dyra). 

Har en duna Multy med måtten 71x46x31,5cm. SKulle vilja ha en bur med ca måtten 80 - 90cm i längd, mellan 40 - 50cm djup & 40 - 50cm hög. 

Vet ni något ställe eller en nån hemsida som har billiga akvarium?

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

peter069
0

Hej, jag kan tipsa om Ikea detolf. Kan bli bra liggande med dörren som lock. Lätt att bygga om. Peter

Gerbilles
0

Gnagarboden har ju akvarium för hyfsat rimliga priser. Det största dom har är runt 140 L tror jag. 🙂

Achatina
0

Ska sälja mina akvarium men de är så långt ner i Skåne man kan tänka sig så det kan nog bli svårt 😛

molly555
0

Köp en samla låda på Ikea

ulrikame
0

det kan finnas på facebooks köp/sälj annonser…

där hittade jag mitt.

ForeverEmma_
0

#3 ja det kan bli en aning svårt då jag bor i Stockholm

ForeverEmma_
0

#5 då ska jag hålla koll där

MissTiburtius
0

Vänd dig till såna som garanterat har akvarium. De som har fiskar….

Jag lovar att de finns massor av trasiga(icke vatten täta) akvarium liggandes hemma hos såna som har fiskar. Min pojkväns pappa har hela källaren full med akvarium dock är alla hans för små, men det gav mig idéen om att faktiskt höra mig för bland de som har fiskar som hobby/husdjur 😃
Har funderat på att leta ett nytt till mina pluttar, då jag inte kan använda det jag har fullt ut. Vet vart jag ska börja leta i alla fall ^^