Gerbiler
Hej đ
Jag fyller Är om nÄgra dagar, ag önskar mig gerbiler.
Vi i familjen har inte pratat om det. ALLTID hÀnder nÄnting som förhindrar det, och sÄ sÀger han att jag tjatar fasst jag bara sagt til varannan helg.
Jag har lÀst pÄ om skötsel m.m
Jag Àr djurvan och Àlskar djur. Innan hade vi hamster o de bajsade i vÄrt rum nÀr de sprangfritt och det Àr typ dÀrför pappa inte viill ha nÄgot djur. Han gillar inte mina undulater ens.
Hur ska jag göra för at fÄ gerbiler!???
Hamstrar kan man iallafall fÄ sÄ rumsrena att dom bara bajsar i sandbadet, tror det Àr samma med gerbiler sÄ man skulle ju kunna ha en rasthage och stÀlla ut sandbadet i hagen :)
Mina döda hamstrar kissade bara i sanden
Ăr det vĂ€ldigt viktigt att du fĂ„r gerbiler till den födelsedag? Tror det blir lĂ€ttare att övertala dina förĂ€ldrar ifall du inte har nĂ„got speciellt datum att passa, haha. đ DĂ„ minskar ju ocksĂ„ risken att dom tror att det Ă€r ett impulsköp.
Och gerbiler bajsar ocksĂ„ vÀÀÀldigt mycket nĂ€r man har dom ute. Ăr inte ovanligt att man hittar en liten bajsplutt i sĂ€ngen, mysigtâŠ
Men det gĂ„r sĂ€kert att göra som #1 sa. đ
Nej, det Àr inte sÄ viktigt, julklapp eller till vÄren funkar bra.
Men inte för lÀnge orkar jag vÀnta. Har dÄligt tÄlamod, haha!
Bajsar de oftare Àn undulater?
#4 Jag har aldrig haft undulater, sĂ„ jag vet inte. Har i alla fall av egen erfarenhet mĂ€rkt att dom kissar/bajsar mer pĂ„ golv och andra stĂ€llen dĂ€r dom halkar lĂ€tt. đ
#4 Jag har haft undulat i stort sett hela mitt liv och de tycker jag bajsar ungefÀr dubbelt sÄ mycket som Micky och Mini gör nÀr de Àr ute⊠^^ Fast de smÄ bajsarna i sÀngen Àr ju inte sÄ mysiga! :D
// Johanna - Medarbetare pÄ Gerbiler ifokus
#4 har bÄde undulater och gerbiler, och nej gerbilerna bajsar inte mer Àn undulaterna :)