Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 384 ggr
emmlan95
0

hjälp !!

min gerbil mamma bet ungens ben och hon har ett stort sår nu på benet och har lagt ungen i en korg just nu med en mjuk handduk han äter bra bara att hans ben haltar nu

emmlan95
0

och jag vet inte hur jag ska kunna ge ungen vatten

linn8
0

Först och främst! Hur gamla är ungarna?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

emmlan95
0

ungen är cirka 3 veckor gammal

emmlan95
0

hade fel ungen är en mån gammal men jag är orolig at den inte dricker vatten så jag la lite gurka

linn8
0

#4 gurka är bra:) vattenmelon kan nog oxå fungera? Hur är det med benet på ungen?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

emmlan95
0

benet hänger ingen rörlig het als på den vänstra Benet är mer oki men den högra kommer nog inte alls att gå skulle kunna vissa en bild men är ny här så jag vet inte hur man läger ut bilden

Gerbilles
0

#6 Finns en grå knapp under skrivrutan som heter "Välj fil" så får du välja vilken bild du ska lägga upp, tryck på den och sedan på "Visa bild direkt i inlägget".

emmlan95
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

som du ser är foten under svansen =/ ville inte störa luckey mer

emmlan95
0

dålig bild får ta någon annan

emmlan95
0

hoppas ni kan se bilden vill värkligen inte störa luckey =/

emmlan95
0

glömde säga att jag har luckey med sin pappa in sin bur och dem funkar han till och med putsar luckeys päls då och då hoppas jag gjorde det bra och lät hans pappa stanna i samma bur för jag försöker att hålla mamman och pappan isär så det inte blir mer ungar glömde säga att mamman fick 3 ungar idag så jag vet att det var därför hon gjorde det så nu hoppas jag bara att det blir oki nu och att dem har ungar igen är för att en i familjen la i pappan i samma bur fast jag hade sagt till så efter en halv månad så syntes det redan att hon var gravid =/ så nu håller jag tummarna för luckey

emmlan95
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hoppas det blev bättre bild

emmlan95
0

såg nu at båda benen är dåliga så om det inte blir bättre så kommer luckey åka till gerbil himlen bättre det en att hon får lida men jag är glad att jag tog min tid att vara med henne <3