Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 838 ggr
linn8
1

Första advent:D

Hej! Glad första advent allihop ! Vad ska ni göra idag? Pyntat någon än?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[Tassy]
0

Trevlig advent!

Här är det julpyntat, och har precis svängt ihop lite pepparkaksglass som ska kalasas på i kväll i bästa söndags-mys anda med tända ljus och nån trevlig film 😃

linn8
0

#1 vad mysigt:) här har vi bara bakat och städat lite;)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[GerbilLooover]
0

Har inte gjort nått speciellt för att fira, men klassen stog iallafall och sålde julgodis och saker vi bakat på en marknad på torget :P

Disyerto
0

Tänt första ljuset i adventsljusstaken, ja det är så långt vi kommit :)

Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida

Anne.K
0

Vi har firat med att pynta, städat (fast i omvänd ordning), rullat frysen full med köttbullar, kollat på den årliga tomteparaden som alltid hålls här i stan vud första advent och tänt ljus och mumsat pepparkakor :).

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

thea_thea
0

Vi har satt upp pynt :) Sen har jag köpt en ljusslinga till mitt rum och "städat" lite, alltså stökat ner mer än städat ;)

Gerbilles
0

Här är det julpyntat och första ljuset tändes igår. Lussebullar bakade jag i veckan så det mumsade jag och mamma på igår. 🙂

moawi
0

Jag städade hela min övervåning i söndags och sprayade överdrivet mycket med ett rengöringsmedel som luktar apelsin och kanel, sedan gick jag och sniffade på det resten av kvällen, det hela ackomponjerat till julmusik.  🎧

Efter det åkte ett par elektriska julljus fram och mörka gardiner hängdes upp i djurrummet. Hade tänkt sätta upp ett par ljusslingor också runt några av burarna bara för att det ser så mysigt ut, fast ungefär där kände jag mig överdoserad på jul för den dagen, så det får bli senare i veckan kanske :)