sälja mina små...:(
Hej! Ska sälja mina två honor… Ska skaffa chinchillor istället. Dom är två honor som är 1 år och. 5 månader. De föddes 12 juli, de har varit tillsammans sens dess, å säljs därför tillsammans med bur, mat och godis å tillbehör, hade tänkt mig 500kr för dem, Hade tänkt att sälja dom i Januari, Ville bara skriva detta så jag inte glömmer det!:) Vi finns i Holmsjö i Blekinge:) kan kontakta mig via e-post wimse1999@yahoo.com
Får man fråga varför du vill sälja dom?
Dogs is my world ♥
#1 det står ju att TS ska skaffa chinchillor istället :)
Japp, men kom på att de va rätt dumt att lägga ut de nu!:) är ju liksom en månad till:)
Vad bor dom i för bur? Hur pass handtama är dom? 😃frågar så eventuella köpare vet vad dom får på ett ungefär, plus att jag är nyfiken men det räcker nog med djur här hemma just nu. 😛
Sometimes we must choose between what is right and what is easy
Kan ta kort imon om jag hinner!:) Ja de beror på en skala på 1-10 så är de väl 5, haha!:)
Men är det akvarium, duna eller SAMLA? :) Som mina då, försöker jobba på handtamheten men det går ganska långsamt framåt.
Sometimes we must choose between what is right and what is easy
Jag har ett" akvsrium" fast med galler på taket, sem harjag en till som är en samla. Om så önskas:) Aa lote trögt går de här med men dom kommer gärna upp i famnenen hoppar snabbt ner igen;/
#2 ja jag vet men jag menade varför hon ska skaffa chinchillor istället för att ha kvar gerbilerna, är lite nyfiken;)
Dogs is my world ♥
Jag vill ha större djur!:) men gerbiler är ju ändå så underbara så man dör! Men jag vill ha Chinchilla för dom är som gerbiler fast STÖRRE! (inte så mycket likhet men ändå!(:)
Men denna tråd kan låsas för de va lite onödigt att sätta ut detta nu:)
Jaha:)
Dogs is my world ♥