Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 707 ggr
TheGerbil96
0

sälja mina små...:(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Ska sälja mina två honor… Ska skaffa chinchillor istället. Dom är två honor som är 1 år och. 5 månader. De föddes 12 juli, de har varit tillsammans sens dess, å säljs därför tillsammans med bur, mat och godis å tillbehör, hade tänkt mig 500kr för dem, Hade tänkt att sälja dom i Januari, Ville bara skriva detta så jag inte glömmer det!:) Vi finns i Holmsjö i Blekinge:) kan kontakta mig via e-post wimse1999@yahoo.com

Whippetgerbilen
0

Får man fråga varför du vill sälja dom?

Dogs is my world ♥

[EmmaPemma1]
1

#1 det står ju att TS ska skaffa chinchillor istället :)

TheGerbil96
0

Japp, men kom på att de va rätt dumt att lägga ut de nu!:) är ju liksom en månad till:)

Fridolf87
0

Vad bor dom i för bur? Hur pass handtama är dom? 😃frågar så eventuella köpare vet vad dom får på ett ungefär, plus att jag är nyfiken men det räcker nog med djur här hemma just nu. 😛

Sometimes we must choose between what is right and what is easy

TheGerbil96
0

Kan ta kort imon om jag hinner!:) Ja de beror på en skala på 1-10 så är de väl 5, haha!:)

Fridolf87
0

Men är det akvarium, duna eller SAMLA? :) Som mina då, försöker jobba på handtamheten men det går ganska långsamt framåt.

Sometimes we must choose between what is right and what is easy

TheGerbil96
0

Jag har ett" akvsrium" fast med galler på taket, sem harjag en till som är en samla. Om så önskas:) Aa lote trögt går de här med men dom kommer gärna upp i famnenen hoppar snabbt ner igen;/

Whippetgerbilen
0

#2 ja jag vet men jag menade varför hon ska skaffa chinchillor istället för att ha kvar gerbilerna, är lite nyfiken;)

Dogs is my world ♥

TheGerbil96
0

Jag vill ha större djur!:) men gerbiler är ju ändå så underbara så man dör! Men jag vill ha Chinchilla för dom är som gerbiler fast STÖRRE! (inte så mycket likhet men ändå!(:)

TheGerbil96
0

Men denna tråd kan låsas för de va lite onödigt att sätta ut detta nu:)

Whippetgerbilen
0

Jaha:)

Dogs is my world ♥