Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettbilder-berättelser
Läst 365 ggr
ForeverEmma_
2

Välkommna hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har idag varit och köpt mina första gerbiler😃 Är alldelse överlycklig! Dem är även mitt första husdjur. Det blev två honor på 14 veckor. Pigga små damer är dem. Dem skvätter även för fullt i buren.

Den vita heter Bianca (hon har även röda ögon) och den brun vita fick namnet Wilda i bilen på väg hem. En riktig lite sprallig dam är hon.

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

[Kakanbieber]
0

Grattis! :D

Ett tips: Gerbiler behöver gräva så det är bäst om man har akrvarium eller nått  med ca 15 cm spån :)

ForeverEmma_
0

jo, jag vet men när jag var och frågade om lite spån och så i en djuraffär så sa hon att dem första dagarna när dem ska vänja sig vid en och bli lite tama så ska dem inte ha så mycket. Och den djuräffären jag var i (det var idag) så tyckte båda jag och min mamma att dem lät väldigt kunniga.

Så mer spån kommer det att komma, det lovar jag.

[Kakanbieber]
0

Djuraffärer kan man inte lita på

_Alicia_
1

Grattis! Lycka till med omhändertagningen! 😃

Jo, man kan ha lite spån i början för att få dom att vänja sig vid en.

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com

Gerbilles
0

Lycka till med sötnosarna! 😃

[GerbilLooover]
1

Lycka till och grattis! :D #3 nej det är inte alltid man kan lita på djuraffärer, men det med att man kan ha mindre spån när man tämjer sina gerbiler stämmer.

ForeverEmma_
0

#3 vet att man inte ska lita på djuraffärer. Men som sagt jag tyckte att dem på den djuraffären som jag var på idag hade bra kunskap om gerbiler jämfört med andra djuraffärer jag har varit på. Dem hära hade även uppsikt över sina djur så att folk inte bankar på glasset och sånt, vilket jag har aldrig sett på en djuraffär

[Kakanbieber]
0

Jag vet många sånna affärer #7

Anpekli
0

Lycka till med de och grattis! Väldigt fina små flickor! :D

☻/ This is Bob. Copy and paste him
/▌ all over iFokus
/ \ so he can take over