Vila i frid älskling.
Idag, den 11:e november, hittade jag dig död. Jag kan fortfarande inte förstå vad som har hänt och varför du dog. Jag märkte att du inte var ditt vanliga jag igår kväll, men jag trodde du bara var lite trött. Jag hoppas i alla fall att du inte hade allt för ont.
Jag kommer alltid minnas dig som gerbilen som älskade mandelflarn, att bada sandbad och att sitta i mitt knä och mysa. Vila i frid Milo, även om du är borta så kommer du alltid finnas kvar i mitt hjärta. ❤️
Beklagar sorgen :(. Fruktansvärt tråkigt när de lämnar en så plötsligt utan förvarning.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Va? Neeeej Milo kan inte vara borta? Han var ju så frisk! :'( Han var en av frontgerbilerna på GiF och kommer alltid vara saknad :( Vila i frid Milo. Vad ska du göra med Cola som har blivit av med brorsan? *styrkekram*
beklagar sorgen.
hur gammal blev han ?
Beklagar sorgen, han var verkligen en fin gerbil!
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Tack hörni! ❤️
#4 Han ska antingen få en eller två nya kompisar, så letar för fullt nu efter gerbilungar till salu. Vill ju inte att han ska behöva var ensam allt för länge!
#5 Han är född den 6:e juni 2012, alltså blev han ca ett och ett halvt år. Han blev tyvärr inte särskilt gammal.
nej vad tråkigt! vila i frid milo🌺❤️
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Å så tråkigt! Fick en chock när jag såg att det handlade om Milo…jag har förorat många pälsklingar och det gör lika ont varje gång… Styrkekramar till dig och Cola!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Beklagar sorgen 🌺
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
Vila i frid Milo ❤️
Må din vän vila i frid🌺
Tack så mycket allihopa! ❤️
På lördag ska han begravas, antagligen bredvid min mormor och morfars hund.
#13 det blir fint *hjärta*
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Vila i frid Milo och styrkekramar till dig Agnes! :(
Nej, vad tråkigt… :'( Jag vet precis hur det känns eftersom att våran undulatkille gick bort förra veckan. *Styrkekramar* R.I.P lilla Milo
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
Vila i frid :( har ju läst lite om er… Usch så tråkigt :( min hamster dog också helt utan förvarning några veckor sen :( var stark..och glad att du fick fina bilder och minnen❤️
Men…….men Milo kan inte vara död! Han var så levande……… R.I.P Milo och hoppas du hittar en fin kompis till Cola