(O) 2 hanar!
Efter mycket om och men så har jag kommit fram till att gerbiler inte är djuret för mig. Men även om det inte är djuret för mig så gör det väldigt ont att ens tänka tanken på att inte höra dem gräva och springa omkring i buren. Men som sagt det är inte ett djur som passar mig då jag vill ha lite större djur som exempelvis en råtta.
Det är två fina pojkar, inte så handtama som dem hade kunnat vara. Jag hade för vana att enbart ta upp dem ifall dem syntes så jag grävde aldrig fram dem ur sina hålor och såhär i efterhand så förstår jag att jag kanske borde plockat upp dem liite oftare än jag gjorde.
(Nu låter det som om jag aldrig plockade upp dem och struntade i dem. men jag kunde sitta timmar och kolla på hur dem sprang omkring)
Lite kort om mina två pojkar.
Charlie är beige pied collared (om jag inte är helt ute och cyklar!)
Han är ganska blyg och inte alls så handtam som jag önskat. så någon som vet vad den gör är önskvärd :)
Han boar gärna med rivet toapapper och är väldigt svag för mandel!
George O'Malley är Black pied collared. Han är mycket modigare och framåt än vad sin bror är. Tycker om att nafsa lite i hårband som sitter på handleden.
Båda pojkarna är köpta i en djuraffär. Lite som en present till mig.
Dem blir hela fem månader i morgon då de är födda 10/6 2013!
Men jag tycker att mina två pojkar förtjänar att få bli överrösta med kärlek och aktiviteter som jag tyvärr inte har intresse kvar att ge.
Jag finns i Norrköping och kan tyvärr inte leverera någonstans.
Med pojkarna följer kvarvarande mat, sand, hö, spån och burströ med. Även en gnagartunnel av trä, vattenflaskan och "sandburken"
Allt för en liten symbolisk summa som 100kr då jag vill att dem ska få ett fint hem!
Bättre bilder kan visas vid intresse! :)
Where you invest your love
you invest your life
putt
Where you invest your love
you invest your life
Gulligaa