(B) Bortskänkes: 2 gerbil systrar
De är ganska tama. Gillar att springa upp & nerför armarna samt i händerna. Den lilac färgade är mest nyfiken, framåt & modig/orädd. De båda älskar varann så jag vill inte att dom säras på. Den andra är gul/beige med vit mage, svanstipp samt vita fläckar på huvudet. Vet ej vad färgen kallas. De finns i Örebro men kan ev köras hem till dig om du bor inom 10 mil från Örebro. Utan nån extra kostnad! Det enda jag vill är att de får ett bra hem med aktivering. Ej stamtavla. Jag köpte dom på arken zoo men det är min arbetskamrat som har fött upp dom. Aldrig varit sjuka. Aldrig bitit mig. Anledningen till att jag inte orkar ha dom kvar är att katten har upptäckt dom & jamar & krafsar på dörren till där dom bor flera ggr/dygn! Kan börja tidigt på mornarna & väcka hela huset. Finns det nån vänlig själ som vill ta hand om dom? Medföljer gör även bur, hus, hö & spån. Mvh Jenny
Är tjejerna kvar?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Ja dom söker ännu nytt hem! Glömde skriva att deras ögon skiftar i rött i rätt ljus. Det syns alltså inte jämt!
#2 en av mina hanar får oxå så i ljus:) jag tycker det är gulligt:D
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Ja det är jätte fint! :)
Hej jag är intresserad, Har du dem kvar?,om du har det så vore de bussigt om du kunde köra dem hit.. för har ingen bil och har ingen som kan köra.. Bor i Fagersta 10 mil från örebro. :)