Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: köp-sälj-omplacera
Läst 943 ggr
Anne.K
2

2 unga honor till salu från Myomorpha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2 gerbilhonor till salu från Myomorpha's uppfödning.

Vill du veta mer om mig och min uppfödning så kan du besöka min hemsida: Myomorpha.se
Uppfödningen är registrerad och godkänd av SHF (Svenska hamsterföreningen med gerbilsektion).

Om föräldrarna till dessa honor: Pappan heter Snusmumriken och är en agouti hane ur min allra första kull. Jag valde att avla på honom pga. hans temperament. han är en väldigt snäll gerbil, lätt att hantera men är ändå en livlig individ full av bus.
Mamman heter Tsunami's Duo och är en Dilute nutmeg hona som kommer från Tsunami's uppfödning. Jag valde att avla på henne pga. att förhoppningsvis få bärare av dilute i ungarna. Till personligheten så är hon en otroligt bra gerbilmamma. Dock är hon lite rasslig av sig i buren men ändå en väldigt mild och rar gerbil. 
Därför valde jag Snusmumriken som hane till henne för att kompensera mot hennes brister i temperamentet.

Avel/Sällskap/Utställning: Dessa honor säljs främst till ett sällskapshem. Är tanken att avla så vill jag veta dettaINNAN ett eventuellt köp så vi kan diskutera lite närmare om saken.

Gerbilerna finns i: Skara i västra götalands län. Bor du långt bort så brukar man kunna lösa eventuell transport via djurtransport i fokus och även sidor på facebook.

Pris: 300 kr för båda gerbilerna. Då medföljer också stamtavlor (+registreringsbevis), påse med mat, livslång support och även ett informationshäfte ifall du är nybörjare.

Ålder: Gerbilerna är födda 6:e september 2013.

Namn på gerbilerna som är till salu: Myomorpha's Mindy och Myomorpha's Lilith.

Färger: Mindy är Polarfox och Lilith är Black.

Är du intresserad? Kontakta mig då antingen via PM, eller kommentera tråden eller maila mig: annekananen@hotmail.com

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

majja99
0

Hej Anne,

Jag är intresserad! Jag har mailat dig precis :)

/Marie

Anne.K
0

#1 har svarat dig nu :)

Anne.K
0

Denna tråden kan låsas :)

Inlägget är låst för nya kommentarer