(S) Rex hona
Tänkte ge er uppfödare på Gif första tjing på lilla Minerva om någon är intresserad, en svart rex-hona född 8/9-13 som är leveransklar på söndag.
Mamma är Tsunami's Gala med holländsk pappa. Pappa är Sprattelsmurfen. Hon finns med under Kullar på min hemsida men jag har inte döpt henne än där bara :)
Inga EP-anfall, skulle det trots allt hinna dyka upp innan flytt informerar jag självklart!
Jag ska lägga upp bilder här när mobilen synkats till datorn. Det går också bra att smsa mig på 073 83 206 72 så mmsar jag bilder/kort video :)
Hon kostar 200 kronor och säljes med stamtavla och övergångsfoder.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En video på ung mamma Gala så länge :)
Ha-begär!
Så sugen på rex :) men får koncentrera mig på dilute ett tag innan jag tar mig an något nytt hem till mig :P Drabbas rexarna lättare av EP?
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
#3 Nej det tror jag inte. Tänkte mest att man ska avla så är det alltid bra att veta! :)
#4 ah okej. Jo men det är alltid bra att veta :)
Funderar lite på det, får se vad jag kommer fram till :)
Mvh Annika - Registrerad uppfödare av gerbiler
kika gärna in på Disyertos hemsida
#3 Nej EP har inget med vare sig färg eller hårlag att göra. EP ligger i vissa linjer bara. Söt är mamman iaf :)
MvH Tsunamis
#7 jo det var lite så jag menade. Undrade om linjerna som rex kommer ur har mer ep än andra. Men formulerade mig lite bristande i frågan :P.
Minerva är tingad av Annika :)