2 honor till salu hos Myomorpha
Efter mycket grubblande och tänkande har jag beslutat att även släppa iväg två honor till försäljning.
Snabbfakta om honorna:
Hona 1:
Namn: Tsunami's Doya
Född: 2012-12-12
Färg: Blue
Övrigt: Säljs enbart tillsammans med sin dotter Blue Whisp.
Hona 2:
Namn: Myomorpha's Blue Whisp
Född: 2013-06-25
Färg: Blue
Övrigt: Säljs enbart tillsammans med sin mamma Doya.
Honorna säljs som sagt tillsammans för 300 kr.
I köpet medföljer stamtavlor (+registreringsbevis), en påse med mat och livslång support från mig.
Honorna är snälla och trevliga och mycket pigga och alerta och passar bra till den som vill ha 2 aktiva gerbiler :).
För mer ingående information om gerbilerna och även fler bilder, tveka inte att kontakta mig antingen via PM, direkt i tråden eller till min mail: annekananen@hotmail.com
Vill du veta mer om min uppfödning, så är det bara klicka dig in på min hemsida: Myomorpha - uppfödning av gerbiler
Vi finns i Skara!
OBS! Transport brukar gå att lösa ifall man inte har möjlighet att hämta personligen.
Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning
Var finns dem?
i Skara i västra götaland (det står även i trådstarten) 😃
brudarna söker fortfarande efter nytt hem :)
Är dom samma färg?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#9 menar går det att se skillnad?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#10 just nu ser man skillnad via deras storlekar. Mamman är större och dottern är mindre fortfarande. Utöver det är det så är det väl mest personligheterna man kan gå efter. :)
#11 ok
puttar för Doya och Blue Whisp.
Denna tråden kan låsas/tas bort då honorna äntligen hittat det rätta hemmet :)