Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 730 ggr
Bine93
3

Omplacering ensam hane!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På onsdag blir Charlie ensam då hans bror Chico har en växande tumör på magen och jag känner att det är dags för honom att få gå över.

Så Charlie söker då ett nytt hem eftersom jag inte har planerat skaffa några fler gerbiler.
Någon med kunskap och vet vad han behöver. Någon som kan sätta ihop honom med kompisar så att han slipper bo ensam. Någon som kan ge honom ett bra hem helt enkelt. 

Charlie är född 11 Juli 2011, alltså 2 år och snart 2 månader. Jag har en stamtavla på datan någonstans som jag kan maila över till nya ägaren.
Han är en jättefin kille, med superfin färg! Glad, älskar att gräva gångar och få komma ut och springa. Han är snäll, har aldrig bitit eller ens nafsat. Älskar solrosfrön ;). 
Jag lärde honom att pussa/nosa en på munnen om man närmar sig med den och gör lite pussljud. Satte ett solrosfrö i munnen då och då, därigenom kom det. Älskar att gnaga på kartonger, toarullar osv. 
Underbar kille!

Är mycket mån om att han kommer till ett bra hem. Och löfte om kompisar är ett måste. 

Hittade ingen bra bild på honom ensam… Det är alltså killen till Vänster, den utav dem med starkare färg och längst svans. 

Anledningen till att jag lägger ut annons redan nu (2 dagar i förväg) är för att jag inte vill Charlie ska vara ensam för länge efter Chico fått gå vidare.

Skriv/Pm:a vid intresse!

Bine93
0

Så dumt av mig! Glömde ju säga att han finns i Malmö, Skåne. 
Jag har inget körkort och svårt att ta med honom någonstans. Så smidigast är om den som tar honom hämtar/fixar transport.

panini
0

Jag är ju i Malmö ofta, och han är ju så söt..! Men jag vet inte riktigt, haha har ingen plats heller. Kanske dumt att jag packar på mig fler gerbiler nu när min kull ska komma.. -.-"

Men han är iallafall jättefin! :)

Bine93
0

hehe okej :). Tack, ja han är verkligen superfin!

Bine93
0

Om så önskas kan man även köpa akvariet han just nu bor i. Det är på 200 liter, kan vid intresse kolla vad den har för mått. 
Den ha även ett fint nätlock som min pappa gjort. Ska leta upp en bild med… Vet inte vad jag ska sätta för pris på det än, men det kan diskuteras…

Bine93
0

Här kommer en bild på buren.

Bine93
0

Och en bild på snyggingen själv!

Bine93
0

Puttar för Charlie!

hhejlollo
0

Åh småttingarna! Hoppas du hittar ett toppenhem åt Charlie❤ Håller tummar och tassar här hemma för älskade Chico!❤

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Bine93
0

#8 Det hoppas jag med!

puttar för charlie!

Bine93
0

Putt! ingen som vill ta honom? :/

Bine93
0