Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 623 ggr
linn8
2013-09-17 19:10
0

Minst två?

Hej! Måste man vara minst 2 när man tar ut gerbiler i hage?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Gerbilles
2013-09-17 19:13
0

Jag brukar göra det själv 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
linn8
2013-09-17 19:15
0

#1 vad bra, för jag har ingen som vill hjälpa mig här hemma då gerbilerna är helt mitt ansvar:) Jag brukar ha en stickat stor tröja som dom klättrar runt i XD

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[GerbilLooover]
2013-09-17 20:20
0

För mig är det lite olika när jag tar ut dom, ibland tar jag ut en i taget, ibland tar jag ut båda. Jag brukar ta ut dom när jag kommer hem efter skolan och brukar va rätt trött då, orkar jag tar jag ut båda samtidigt men då blir det ju mer att hålla reda på, för mina brukar springa åt olika håll ^^

ks.gerbil
2013-09-21 15:30
0

TS vill du fortfarande att vi ska ta bort tråden?

vi ska alla vara vänliga mot varandra på sajten, det är lätt att det blir missförstånd över en skärm, man måste alltid tänka sig för när man skriver, jag tror ingen här i tråden menade något illa mot någon men man ska alltid tänka genom det man skrivit.

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
2013-09-21 15:31
0

TS iaf ska du veta att det är ingen fara alls att ha en stickad tröja på sig när du ha dem ute, mina älskar klättra runt i en sån och det är inga problem alls, sålänge man har koll på dem att dem inte börjar gnaga på det kan dem inte göra sig illa.

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Tassy]
2013-09-21 23:48
0

Såg denna tråd först nu, har tagit bort onödiga kommentarer med tillhörande svar ur tråden.

Om tråden fortfarande önskas tas bort så gör vi det, säg till i såfall.