Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettburar-inredning
Läst 530 ggr
ulrikame
2013-09-20 19:43
0

kartong

då jag äter flingor så passar det ju jättebra att spara kartongerna till  gerbilerna :)

har gett en sån till de idag och tillie började på en gång att försöka få tag på en bit för att kunna bita i …

efter att ha lyssnat på hennes grävande ett tag så tog jag upp kartongen och gjorde hål i den lite här och där så att hon hade nånstans att börja…

tror att hon uppskattade det :)

linn8
2013-09-20 19:53
0

Använder alltid flingpaket till dom

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Fizzy
2013-09-21 05:03
0

Bästa sättet att bli av med toarullar, kartonger från matförpackningar osv. Mina smular ner det på 20 minuter och bygger bo med det. Ibland lämnar dom delar av kartonger dock för att skapa tak för sina gångar. Väldigt roligt att se.

May the Gerbils be with you :3

ulrikame
2013-09-21 11:00
1

för en liten stund sen så skulle tillie använda kartongen till att klättra upp på hustaket. men det var så halkigt och det lutade så hon sprang som tusan med bakbenen på kartongen och frambenen på taket men hamnade på andra sidan kartongen istället :)

det såg hejigt ut och hon såg inte ut att ha skadat sig heller så detär ju bra :)

ks.gerbil
2013-09-21 15:33
2

hahah gerbiler är sånna knäppa små djur, mina håller alltid på sådär 🤪

Gerbil-hemsidan hittar du R